D SCREENS ESTONIA OÜ hetkeolukord
Juba 5779 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 35 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Mihkel Luks (07.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Alates 13. juunist 2024 on äriühingu OÜ Linna Ekraanid ärinimi D Screens Estonia OÜ. Selle sammuga hakkasid Ekspress Grupi digitaalse välimeedia Eesti ja Läti ettevõtted kandma sama ingliskeelset ärinime, mis on rahvusvahelisel turul kõigile arusaadavam. D Screens on tuletatud nimest Digital Screens, mis tõlkes tähendab digiekraanid. See nimi kirjeldab paremini meie tegevust digitaalsete reklaampindade pakkujana. D-täht viitab ka Ekspress Grupi katusbrändile Delfi. D Screensi brändist saab suurim digitaalse välimeedia bränd Baltikumis
D Screens Estonia OÜ tegeleb reklaami vahendamisega välimeedias. Pakume peamiselt digitaalset välimeediat suurtel LED ekraanidel, mis on paigaldatud paljude Eesti linnade tänavatele. Teeme koostööd kõigi eesti suurimate meediaagentuuridega.
2024 tegelesime olemasolevate ekraanide müügitulude ja kasumlikkuse parandamisega. Uusi ekraane Tallinna tänavatele paigaldada ei saanud kuna kogu sektor peab läbirääkimisi Tallinna Transpordiametiga reklaamikandjate paigaldamise regulatsiooni osas.
2025 aastal on plaanis taaskord asuda võrgustikku kasvatama.
Ettevõte on jätkuvalt tegutsev ning tegevuse jätkuvusele ettevõtte juhtkonna hinnangul ohtu ei ole,
Suhtarvud: 2024 2023 käibe kasv (%) 6,80% 27,20% brutokasumimäär (%) 25,85% 25,66%
Finantsnäitajate leidmisel kasutatud valemid:
Käibe kasv (%) = (müügitulu 2024 - müügitulu 2023) / müügitulu 2023 * 100
Brutokasumimäär (%) = brutokasum / müügitulu * 100
Koostaja:
Mihkel Luks, juhatuse liige
Kommentaarid (0)