LIINA STEIN OÜ hetkeolukord
Juba 2380 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 17 korda.
Tegevusaruanne 2023
Steinly Moestuudio OÜ on 2010 mais loodud rõivadisaini ja stilistikaettevõte, mille toodete eripära baseerub omaniku ja juhatuse liikme Liina Stein'i kui disaineri omanäolisel käekirjal. 2013. aastal muudeti ettevõtte nimi Liina Stein OÜ-ks.
Ettevõtte põhitegevuse saab jagada kolme kategooriasse: 1) rõivakollektsioonide loomine (omatoode); 2) individuaalõmbluse teostamine (tellimustööd); 3) disainialaste konsultatsioonide osutamine (tellimustööd).
Suurem osa müügitulust moodustavad rõivakollektsioonide müük ning individuaalõmblustööde teostamine.
2023. aasta alguses jätkas Liina Stein OÜ tööd koduturul ning andis lisaks tavapärastele pidulike ja igapäevarõivaste kollektsioonidele välja ka mitmeid uusi kollektsioone - sündis esimene ujumisrõivaste kollektsioon, Denim kollektsioon ja ülerõivaste kollektsioon. Ettevõte fookuses oli sarnaselt möödunud aastatele ka eritellimusel valmivate pidulike rõivaste loomine, sel aastal alustasime eritellimusel ka esimeste meesterõivaste valmistamisega.
Rahvusvahelisel turul jätkas ettevõte tööd Pariisi ateljees ning viis läbi mitmeid müügi- ja promotsiooniprojekte. Ettevõte korraldas fotosessioone, mille tulemusel ilmus looming mitmes rahvusvaheliselt tunnustatud moeajakirjas nagu Vogue, Elle ja L'Officiel. Liina Stein OÜ osales promotsioonieesmärgil mainekal Monte-Carlo televisioonifestivalil, samuti oli ettevõtte looming esindatud Cannes filmifestivalil, kus loomingut kandsid mitmed näitlejad ja mõjuisikud. Liina Stein
OÜ osales moeetendusega New York Fashion Week'il ning alustas oma loomingu müümist
Manhattanil asuvas mitmebrändibutiigis.
2024. aastal plaanib Liina Stein OÜ jätkata tööd koduturu positsioonide tugevdamisega ning teha täiendavaid investeeriguid välisturul müügiedu saavutamiseks. Plaanis on välja anda mitmeid erikollektsioone ning keskenduda enim kasumlikumatele tooteliinidele ja tegevussuundadele, samuti leida kokkuhoiukohti igapäevategevuses ja läbi turundus- ning tootmistegevuste optimeerimise.
Kommentaarid (0)