GEBERICH OÜ hetkeolukord
Juba 1653 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
EESMÄRGID JA TEGEVUSALA
Alates 2023. aasta kevadest on ettevõte sisenenud uutele turgudele ning alustanud toidulisandite, kosmeetika ja terviseraamatute müüki Itaalias, Hispaanias ja
Portugalis.
Ettevõtte põhitegevuseks on e-kaubandus (kaupade müük Interneti ja muude spetsialiseeritud kanalite kaudu).
2023. aastal saavutati järgmised eesmärgid: - GEBERICHi projekti globaalse kaubamärgi muutmise edukas lõpuleviimine ja üleminek selle kasutamisele kõigil aktiivsetel turgudel.
- aktiivne arendustegevus ja müügimahtude suurendamine Saksamaal ja Austrias; - lepingute sõlmimine uute partneritega logistikateenuste, kaupade ladustamise, tellimuste kohaletoimetamise jaoks; - uute kaubamärkide registreerimine; - uute toodete väljatöötamine ja nende tootmise korraldamine; - toidulisandite tootmise teemaliste sihtnäituste külastamine Euroopas.
PÕHITURUD 2023. aasta peamised müügiturud olid järgmised EL riigid: Saksamaa, Austria, Hispaania, Itaalia, Portugal ja Prantsusmaa.
2023. AASTA OLULISED SÜNDMUSED
Möödunud aasta olulised sündmused olid ettevõtte uuendatud veebilehe avamine ning Amazon’i turuplatside (marketplace) kasutamise alustamine Itaalias ja
Hispaanias.
2024. AASTAL KAVANDATAVAD TEGEVUSED 2024. aastal plaanime investeerida ettevõtte jätkusuutlikku arengusse, alustada koostööd uute partneritega, et suurendada müüki olemasolevatel ja siseneda uutele turgudele (Ameerika Ühendriigid, Skandinaavia riigid, Poola ja Rumeenia). Plaanides on ka uute kaubamärkide ja toodete arendamine ja registreerimine nii Euroopas kui ka teistel rahvusvahelistel turgudel. Samuti plaanime arendada tehnilisi integratsioone kullerteenustega, ühendada uusi makselahendusi e-kaubanduse jaoks ja viia läbi üksikasjaliku analüüsi peamiste kuluartiklite optimeerimiseks (sh. tootmine ja reklaam). Tuua ettevõtte põhitegevused kasumisse.
Kommentaarid (0)