RABACONDA OÜ hetkeolukord
Juba 3811 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Rabaconda OÜ on asutatud 2012 aastal eesmärgiga arendada ja turundada innovaatilisi rehvivahetustööriistu.
Tänaseks oleme oma tooteid müünud enam kui 80 riiki ning saavutanud tugeva kaubamärgi kuvandi ja teadlikkuse sihtklientide hulgas peamistel sihtturgudel – Põhja-Ameerikas ja Euroopas. Rabacondal on logistika partnerite näol tarnekeskused USA-s ja Eestis, kust tarnime kaupa klientidele. Turunduse osas on peamine rõhk rahvusvahelise brändi loomisel, peamiselt läbi digiturunduse ja osalemisega üritustel.
Müügikanaliks on eelistatult online müük, st veebikanalid, ning jaemüüjate võrgustik sihtriikides.
2023 aastal asutati tütarettevõte USA-s, mis käivitati aasta teises pooles. Esimesel aastal kandis ettevõte käivitamisega seotud kulusid ning seetõttu langes kasum võrreldes eelneva aastaga. Ettevõtte käivitamine oli edukas ning müügitulu kahekordistus.
2023 aasta müügitulu oli 3 833 699 eur, 2022 aastal vastavalt 2 059 602.
2023 aasta kasum oli 44 812 eur, 2022 aastal vastavalt 102 731 eur.
2023 aastal värvati 2 töötajat. Palgakulud kokku olid 2023 aastal 102 199 eur ja 2022 aastal vastavalt 34 918 eur.
2022 aastal toodi turule uus tootegrupp, mille lansseerimine oli edukas. Investeeriti mahukalt tootearendusse kahe uue tootegrupi välja toomiseks järgnevatel aastatel, millest ühe toote arendamist kaasfinantseeris EAS läbi Arendusosaku. 2023 aasta müügitulu kasv oli peamiselt uue toote müügist.
Kommentaarid (0)