APOLLO KAUPLUSED OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 13 419 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 130 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kom

APOLLO KAUPLUSED OÜ hetkeolukord

Juba 13 419 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 130 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 20 korda.

Tegevusaruanne 2023

Apollo Kauplused OÜ (edaspidi ka „Ettevõte“) on Apollo Group OÜ kontserni kuuluv tütarettevõte.

Eesti suurimal raamatu- ja meelelahutuskaupluste ketil Apollo on 2024. aasta aprilli lõpu seisuga 17 jaeüksust üle Eesti.

Ettevõtte raamatukauplused asuvad Eesti suurimates linnades: Tallinnas 8 poodi, Tartus 3 poodi,

Pärnus 2 poodi ning Rakveres, Viljandis, Haapsalus ja Kuressaares 1 pood. Ettevõttel on ka e-pood aadressil www.apollo.ee. Lisaks enda kauplustele varustatakse raamatutega ka jaeketti Rimi ja

Lennujaama sisetsoonis asuvat R-Kioskit.

Ettevõtte missiooniks on pakkuda mugavat ostukeskkonda, kiiret ja asjatundlikku teenindust ning suurimat valikut raamatuid, filme, muusikat, mänge ja kinketooteid olulisemates sõlmpunktides üle terve Eesti.

Ettevõtte müügitulu aruandlusperioodil oli 21,3 miljonit eurot (2022/2023: 21,1 miljonit eurot). Saab öelda, et müügitulu jäi võrreldavaks eelmise majandusperioodiga. Suuremad müügitõusud oli inglise keelsete raamatute grupis, aga ka kingi- ja kontoritarvete gruppides. Müügilangus oli DVD-de ja CD-de toodete osas. Ettevõte tegeleb raamatute (sh. e-raamatute), filmide, muusika, mänguasjade (sh.

lauamängude), kontoritarvete ning kingitoodete jaemüügiga. Antud tootegrupid moodustavad kogu

Ettevõtte müügist ca 95%. Majandusaasta suurimaks investeeringuks oli osakondade uuendamine osades kauplustes. Lisaks kaupluste uuendamisele uuendas ettevõte ka viimast kaupluste sisekujunduse kontseptsiooni, mille esimene elluviimine toimub kohe uue majandusaasta alguses

Tartu Kaubamaja Apollos.

Aruandeaasta oli ettevõttele vägagi stabiilne, kus jaekaubandus üleüldisemalt oli üleülidisemalt keerulises situatsioonis majanduslanguse tõttu. Väljakutseks on endiselt pigem partnerite (nii hankijate kui rendileandjate) poolsed hinnatõusud. Ukraina sõja mõjud on Ettevõttele olnud minimaalsed, otsesed tarnijad Venemaal puuduvad. Küll väheneb endiselt sõja tagajärjel venekeelsete raamatute sortiment. Sortimendi vähenemise mõju Ettevõtte äritulemustele on marginaalne.

Juhtkond on hinnanud inflatsiooni, majanduslanguse ja Euroopas toimuvate sõdade mõju Ettevõtte majandustulemustele ning potentsiaalset mõju Ettevõttele tulevikus. Majanduse täielik või osaline seiskumine eriolukorra ajal teatud sektorites, Ettevõtte koduturgude sisetarbimise vähenemine koos kiire tööpuuduse kasvuga ja pidev hinnasurve toormele võivad negatiivselt mõjutada Ettevõtte tulemusi lähitulevikus. Ettevõtte juhtkond on olnud oma prognoosides mõõdukalt ettevaatlik.

Käesolev majandusaasta aruanne on koostatud viisil, et majanduslangus ning Euroopas toimuvate sõdade võimaliku mõjuga on arvestatud nii lõppenud majandusaasta aruandes kui ka võimaliku mõjuga järgnevate majandusaastate rahavoogudele ning finantsseisundile.

Majandusperioodil toimus enamus käibest Eestis ja varude soetamine suures osas eurotsoonist.

Ettevõttel puuduvad olulised valuutakursside või intressimäära muutusest tingitud riskid. Samuti ei kaasne Ettevõtte tegevusega olulisi keskkonna- ega sotsiaalseid mõjusid.

Majandusperioodi 2024/2025 peamisteks eesmärkideks Tartu KM Apollo kaupluse uuendamine ja

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.