KAUBAMAJA AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 6721 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 66 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommen

KAUBAMAJA AS hetkeolukord

Juba 6721 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 66 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 600 korda.

Tegevusaruanne 2023

Kaubamaja AS asutati 21.06.2012 ning 01.10.2012 andis Tallinna Kaubamaja AS jagunemise teel Kaubamaja ASile üle vara, mille nimekiri sisaldas ettevõtet, mille äritegevuseks on 21. juulil 1960 riigiettevõte Tallinna Kaubamaja poolt avatud Tallinna müügimajas ja 20. detsembril 1966 asutatud Tartu Kaubamaja poolt avatud Tartu müügimajas peamiselt moe-, ilu- ja toidukaubandusele keskendunud jaekaubandusega tegelemine. Aktiivne äritegevus on

Kaubamaja ASis toimunud alates 01.10.2012.

Kaubamaja ASi äritegevuse olulisteks protsessideks on kaupade maaletoomine ja sisseost kohalikelt ning välishankijatelt ning kõrge nõustamis- ja teenindusaktiivsusega müügiprotsess. Ettevõte opereerib kahe müügimajaga, mis asuvad Tallinnas ja Tartus ja mille müügipindu renditakse Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvatelt ettevõtetelt. Alates 2016. aasta märtsist on lisandunud ka Kaubamaja statsionaarne e-pood, kus on hetkeseisuga müügil üle 120 000 toote ja sortiment täieneb pidevalt.

Statistikaameti andmetel langes vaatamata hinnatõusu aeglustumisele Eesti majandus 2023. aasta kolmandas kvartalis 3,9%. Eesti Pank hindas, et 2023. aastal langeb majandus peamiselt väliskaubanduse pidurdumise tõttu 3,5%. 2023. aastal kasvas tarbijahinnaindeks 2022. aasta keskmisega võrreldes 9,2%. Neljandas kvartalis oli tarbijahinnaindeksi üldine kasv 4,3% ja hinnakasv kandus muudesse valdkondadesse nagu tervishoid, haridus ja majutus ning väljaspool kodu söömine. Eesti Panga hinnangul ulatub inflatsioon 2024. aasta alguses eeldatavalt 5% lähedale ning aeglustub aasta lõpuks 3%ni. 2024. aastaks kokku ennustab Eesti Pank hinnatõusuks 3,4%.

Jaekäibe kogumaht Eestis kasvas 2023. aasta esimesel üheteistkümnel kuul Statistikaameti andmetel jooksevhindades 4,1%. Jaemüük muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus kaupleb ka Kaubamaja, kasvas 1,4%.

Eesti Panga sõnul hoiavad majapidamiste tarbimiskulutusi tagasi inimeste ebakindlus tuleviku ees ning suurenenud kartus kaotada töö, mistõttu eratarbimise maht 2024. aastal oluliselt ei kasva.

Kaubamaja ASi 2023. aasta müügitulu oli 101,8 miljonit eurot, mis oli 2022.aasta tulemusest parem 5,7%.

Kaubamaja 12 kuu keskmine müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli 0,3 tuhat eurot kuus, mis on 6% kõrgem kui eelnenud aasta samal perioodil. Kaubamaja 2023. aasta maksueelne kasum oli 2,8 miljonit eurot, mis oli aastatagusest tulemusest parem 5,0%. Aruandeaasta esimene pool oli tugevate müügikasvudega, sest 2022.

aastal alanud Venemaa täiemahuline sõda Ukrainas mõjutas baasaasta esimese kvartali teise poole müüke negatiivselt. 2023. aastal oli kevadhooaja kampaania alguses klientide huvi suur ja külastatavus poodides eelnenud aastaga võrreldes tunduvalt kõrgem. Esimese poolaasta algul mõjutas talvehooaja kaupade allahindlust keskmisest soojem talv, mistõttu olid 2023. aastal küll allahindlusprotsendid suuremad, aga kasvanud müügimahud kompenseerisid madalama marginaali ja mõjutasid tulemust positiivselt. Teises kvartalis algasid Tallinna kesklinnas

Vanasadama trammiliini ehitustööd, mille tulemusena olid juuli alguseks suletud enamus Tallinna müügimaja ümbritsevaid ristmikuid ja liiklemine oli häiritud ka jalakäijatel. See mõjutas tuntavalt teise poolaasta müüke, lisaks mõjus sügiskaupade müükidele negatiivselt üle keskmise soojem september. Neljanda kvartali lõpupoole oli müügimajade külastatavuses tunda majandusolukorra mõningast halvenemist, samas Kaubamaja suurim kampaania, Osturalli, oli läbi aegade parima tulemusega.

Kaubamaja koostööpartneriks detsembri jõulukampaania raames oli heategevusfond Minu Unistuste Päev. Fond saadab Tallinna Lastehaiglasse ja Tartu Ülikooli Kliinikumi lastekliinikusse lustakaid tegelasi, et haiglas viibivate laste päevadesse rõõmu tuua. Kaubamaja kassades olid müügil toredate sõnumitega käsitöötrühvlid, mille müügitulu annetatakse fondile. Üle 5500 kiirelt läbi müünud trühvli näitab, et klientide jaoks oli teema oluline. Tänu annetustele saab heategevusfond Minu Unistuste Päev korraldada laste rõõmustamiseks üle 35 lustimispäeva Pipi,

Lotte või mõne muu vahva tegelasega.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

KAUBAMAJA AS nõuab endiselt tagasi 2010-2011 aastatel tasutud müügimaksu

Tallinna Kaubamaja grupi ettevõtete kohtuvaidlus jõudis juba otsaga ka Euroopa Kohtusse, kus nende argumendid toetust ei leidnud. Nüüd on lugu tagasi Riigikohtu
ssb.ee
Tallinna Kaubamaja grupi ettevõtete kohtuvaidlus jõudis juba otsaga ka Euroopa Kohtusse, kus nende argumendid toetust ei leidnud. Nüüd on lugu tagasi Riigikohtus ning eks aeg näitab, mis edasi saab. Seniks vaatame aga kuidas on ühel kaebuse esitajatest KAUBAMAJA AS -il ja selle juhil läinud. KAUBAMAJA AS alustas peaaegu 7 aastat tagasi, mil juhatuse liige Erkki Laugus selle asutas, omades selleks ajaks ettevõtluskogemust ligikaudu 10 aastat. Firma valdkond on jaemüük muudes spetsialiseerimata kauplustes. Samas valdkonnas (EMTAK 47191) on tegutsevaid ettevõtteid 2018 aasta seisuga kokku

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.