RELANCER OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 64 251 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komme

RELANCER OÜ hetkeolukord

Juba 64 251 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.

Tegevusaruanne 2023

2015.a. OÜ Relanser alustas tegevust ehitusmaterjalide vahendamisel.

2024 aastal on plaanis suurendada firma käivet ja võtta tööle palgatöölisi.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Lepingud klientidega

Ükskõik millises valdkonnas sa oma teenust Norras ka ei pakuks, pea meeles, et seal on kõige tähtsamaks asjaks leping. Leping on dokument, mille puudumisel on k
ssb.ee
Ükskõik millises valdkonnas sa oma teenust Norras ka ei pakuks, pea meeles, et seal on kõige tähtsamaks asjaks leping. Leping on dokument, mille puudumisel on kliendil lihtne sulle sinu osutatud teenuse eest tasumata jätta. Edukas äritegevus Norras algab korralikust lepingust. Puudulik leping või selle puudumine võivad teenuse lõppfaasis saatuslikuks saada, kuna õigustest ja kohustustest arusaamine jääb ebamääraseks ning see loob viljaka pinnase vaidlusteks ja maksmata arvete tekkimiseks. Miks on lepingud Norras niivõrd olulised? Kohustuste selgitamine: leping määratleb selgelt mõlema

Kuidas tagada korrektne ja tõhus töökorraldus?

Oled ettevõtte omanik ja Sul on kliente ning töökoormus kasvab – nüüd on aeg sõlmida töölistega lepingud. Kuigi Norras on saadaval standardne Arbeidsavtale, mis
ssb.ee
Oled ettevõtte omanik ja Sul on kliente ning töökoormus kasvab – nüüd on aeg sõlmida töölistega lepingud. Kuigi Norras on saadaval standardne Arbeidsavtale, mis on leitav Arbeidstilsyneti kodulehel, ei pruugi sellest piisata sinu ettevõtte vajaduste katmiseks. Standardne tööleping on loodud üldise vormi järgi ning tihti kaldub see rohkem töötaja õiguste kaitsmise poole. Kuigi see on oluline, on samaväärselt tähtis ka see, et tööandjana säilitad vajalikud õigused ja kontrolli oma ettevõtte töökorralduse üle. Meie kogemus näitab, et standardlepingud võivad jääda puudulikuks, eriti kui on vaja

Mida teha kui klient ei täida oma kohustusi?

On väheseid ettevõtjaid, kellel on vedanud täiuslike klientidega, kes täidavad oma kohustusi täpselt nii, nagu peaks. Enamasti puutuvad aga kõik äritegevused ko
ssb.ee
On väheseid ettevõtjaid, kellel on vedanud täiuslike klientidega, kes täidavad oma kohustusi täpselt nii, nagu peaks. Enamasti puutuvad aga kõik äritegevused kokku klientidega, kelle käitumine muutub aja jooksul problemaatiliseks. Algselt võivad need kliendid tunduda toredad ja sõbralikud. Nad täidavad oma kohustused, isegi ületavad ootusi, ning võib-olla veedate koos mõne meeldiva õhtusöögi. Kuid ühel hetkel võib kõik muutuda. Kliendid hakkavad viivitama maksetega, nõudma põhjendamatuid allahindlusi või keelduma oma kohustusi täitmast. Üks olulisemaid põhimõtteid, mis äritegevuses sageli

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.