FB DRINKS OÜ hetkeolukord
Juba 1167 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
FB Drinks OÜ on SPV Eesti ettevõte, kes on GRAM® funktsionaalse wellness joogi ainuomanik ja vastutab tootmise, turunduse ja müügi eest.
Inspireerime tarbijaid hoidma nende elustiili füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt aktiivsena. Oleme sotsiaalselt vastutustundlik ettevõte – lööme kaasa ühiskonna jaoks olulistest ettevõtmistest.
GRAM® loodi 2004. Aastal FatBurneri nime all koostöös Eesti Kulturismi ja Fitnessi liiduga.
GRAM® on Eesti toode ja koosneb vitamiinidest, L-karnitiinist ja rohelisest teest. Toode on müügil enamustes suurtes jaekettides ja suuremates spordiklubides. Tegutsenud FatBurner nime all Soome, Hispaania, Rootsi, Hollandi, Norra ja Iirimaa turgudel.
Tooteportfellis on tänaseks 4 erinevat maitset: roheline tee, jõhvikas + magneesium, sidrun+ kollageen ja rabarber + magneesium. Lisaks oleme edasimüüja kodumaisele Lumiorava magneesiumiveele, Biogena ja Gold Collagen toodetele.
GRAM®i müük kasvas võrreldes eelmise aastaga (2022) 35%, kogu tooteportfelli müük oli 47% suurem. GRAM®i müügi tõus oli tingitud ühe suure jaeketi ja väiksemate klientide lisandumisest ning heast turundusstrateegiast.
Turundusse investeerisime pea 5 000€ rohkem kui 2022 aastal. Sponsoreerisime erinevaid üritusi: Rally Estonia, Tipust Topini, Discgolfi EM
Tallinnas, Fitcamp, Kõrvemaa Neliküritused, Fitness EMV, Valio Profeel CUP, Progigy Discgolf Championship jpm.
Turundusse suurenenud investeeringud tulenesid brändi nimevahetusest kuna bränd oli turul uuesti tundmatu.
Negatiivne omakapitali kaeti ja kaetakse ka edaspidi omanikupoolse laenuga. Ka edasised investeeringud (turundus, tooteareng) aastal 2024 on kaetud omanike finantseeringuga.
Aastal 2024 oleme oma müügiplaaniga 5%-ga maas 2023 aasta sama aja müügitulemusest, mis on tingitud käibemaksumäära tõusust, toidukorvi hinna 40% kasvust ning tarbija tunneb hinnasurvet, ostes ainult rohkem hädavajalikke tooteid.
2024 tegeleme jõudsamalt müügiga Suurbritannias. Suvel tõime turule esimese 330ml rabarberi maitse purgis kerge mulliga ning aasta lõpuks on kõik 4 maitset plaanitud purgiga välja tuua. Lisaks investeerime endiselt brändi, osaleme erinevatel üritustel. Jätkub koostöö Rally Estoniaga, kaasame brändi tuntud influencereid ja sportlasi ning panustame tootearendusse ning pakendi uuendamisele.
Kommentaarid (0)