FOOD & FUN OÜ hetkeolukord
Juba 514 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Veiko Ruukel (02.04.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Majanduslikult oli raske aasta, kuna minu põhitöövahendil(toidubuss) tekkis palju probleeme, sest auto on vana. Palju kulus raha toidubussi remondiks ja pidin tühistama palju planeeritud tellimusi ning üritustel kuhu õnnestus minna oli oodatust väiksem kassa, sest palju mõjutab ka ilm (kui on vihmane ilm, siis väliüritustele ei tule palju külalisi). Panin tähele ka, et möödunud aastal kulutasid inimesed üritustel vähem raha toidule.
Plaanin uuel aastal leida rohkem väiksema kulutusega(kohamaks) üritusi.
Kommentaarid (0)