HOME FOR SOUL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 268 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommente

HOME FOR SOUL OÜ hetkeolukord

Juba 268 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Home For Soul OÜ pakub oma klientidele erinevaid sisekujunduse alaseid teenuseid juba aastast 2013.

2023. aasta viimases kvartalis olen keskendunud ja pannud suurt rõhku uue kontseptsiooni arendamisele ja brändi hääle värskendamisele.

Selleks sai eelmise aasta kevadel läbitud 6 nädalane sotsiaalmeediakursus. Käimas on 12 kuu pikkune mentorlusprogramm ettevõtte ja ettevõtja arendamises.

Uuendatud on kodulehte ning sotsiaalmeedia platvorme, milleks on kaasatud ka mentor, kes omapoolsete soovitustega ja tegevuskavaga on palju aidanud.

Brändi sõnum keskendub nüüd holistilise ehk terviklikku käsitlevale sisekujundusteenusele.

Sinna alla kuuluvad erinevad teenusevormid - veebikonsultatsioonid, koju visiidiga konsultatsioonid, kindlat sisekujunduse projekti osa hõlmav teenus ning võtmed kätte lahendus.

Lisaks kodukujundusele on plaan pakkuda projekti raames ka sisustussalongide kujundusteenust. Vastavasisulised kokkulepped on juba olemas 5 erineva salongi kujundamiseks 1-2 korda aastas.

Kõige populaasemaks on kujunenud kodu visiidiga konsultatsioon (2 tundi) ja osaline projekt (2 kuud). Need teenused on kiired ning kliendi jaoks väga tõhus lahendus. Teenuse sõnum on väga konkreetne ning on kõnetanud just neid inimesi, kes ei vaja pikaajalist ja kallist projekti ning soovivad ise rohkem panustada.

Brändi värskendus ja sõnumi spetsiifilisemaks vormimne on väga tugeevalt kaas aidanud uute klientideni jõudmisele ja oma kliendibaasi kasvatamisele.

Igakuiselt hakkas ilmuma Home For Soul uudiskiri, mis tutvustab põnevaid teemasid sisekujundusvaldkonnas. Annab praktilisi nõuandeid ning tutvustab/harib klienti erinevate sisustusvaldkonda, disaini ning elustiili puudutavates teemades. See on leidnud väga positiivset ja laialdast tagasisidet, toonud juurde lojaalseid lugejaid ja seeläbi ka hulganisti kliente. Sellega kindlasti jätkan ka tuleval aastal.

Kaesoleval aastal alustasin uue teemaga - kodukujunduskursused. Hetkel käib materjalide koostusmine ning vormindamine. Kursuseid on kokku 8. Iga osa käsitleb ühte kindlat teemat. Kursuseid saab ühe kaupa voi pakettidena soetada HFS kodulehelt e-poest.

Lisaks veebipõhisele tootele on eesmärk pakkuda tulevikus ka sama materjali põhjal füüsiliselt toimuvaid loenguid ja koolitusi. Vajalike ruumide osas on kokkulepped juba saavutatud.

Intensiivne sotsiaalmeedia platvormide kasutamine on toonud juurde suure hulga kliente. Viimase aastaga on selle külastatavus ja jälgitavus tõusnud 150%. Turundamise eesmärgil plaanin sotsiaalmeedias mitmeid koostööprojekte erinevate ettevõtetega.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.