RETAIL ESTONIA OÜ hetkeolukord
Juba 6739 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 3 korda.
Tegevusaruanne 2022
OÜ Retail Estonia on erakapitalil põhinev ettevõte, mis on pühendunud kvaliteetse ja orgaanilise kosmeetika toodete e-poe müügile. See on ettevõte, mis on oma niši leidnud kvaliteetsete ja orgaaniliste kosmeetikatoodete müügiga, pakkudes klientidele laia valikut tooteid, mis on loodud nende ilu ja tervise parandamiseks.
Ettevõte asutati 24. juulil 2013. aastal ja sellest ajast alates on nad keskendunud oma tootevaliku laiendamisele ja parandamisele. Nende peamised kaubaartiklid on Manic Pani, La Riche juuksevärvid, Coffe Dust silma-ja kehavärvid, küünte geelid ja vitamiinid. Need tooted on hoolikalt valitud, et pakkuda klientidele parimat kvaliteeti ja tulemusi.
OÜ Retail Estonia klientideks on eraisikud, kes saavad kaupa tellida ettevõtte e-poest. Kaup toimetatakse klientidele kasutades pakiautomaate nii Itella SmartPost OÜ kui ka Eesti Post AS teenuseid. See tähendab, et kliendid saavad oma ostud mugavalt ja kiiresti kätte, olenemata sellest, kus nad asuvad.
Müügiks soetatud kauba tellimine toimub välismaistest suurematest interneti kaubamajadest. See tagab, et OÜ Retail Estonia saab pakkuda oma klientidele laia valikut tooteid, mis on pärit erinevatest maailma osadest.
Aruande perioodil oli osaühingu netokäive 17 451 eurot ja antud perioodil teenis ettevõte puhaskasumit 978 eurot. See näitab, et ettevõte on jätkuvalt kasvav ja edukas, hoolimata sellest, et neil ei ole palgalist tööjõudu ja töötasu väljamakseid ei teostatud.
Ettevõtte juhatus koosneb kahest liikmest, kes oma töö eest tasu ei saanud ning nendega seotud isikutele aruande aastal mingeid väljamakseid ei teostatud, samuti ei ole neile tehtud soodustusi ega antud laene ja neil ei ole muid kohustusi OÜ Retail Estonia ees. See näitab, et ettevõtte juhtkond on pühendunud ettevõtte kasvule ja edu saavutamisele.
Osaühingu põhieesmärgiks järgnevatel majandusaastatel on kaubaartiklite täiustamise kaudu ettevõtte turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine. See tähendab, et nad püüavad pidevalt parandada oma tootevalikut ja teenuseid, et pakkuda klientidele parimat võimalikku kogemust ja säilitada oma positsiooni turul.
Kommentaarid (0)