DISAINTEKSTIIL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3849 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja komment

DISAINTEKSTIIL OÜ hetkeolukord

Juba 3849 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,9 punktiga ja kommenteeritud 42 korda.

Tegevusaruanne 2024

Disaintekstiil OÜ on 2013. aastal asutatud loomemajanduse sidusvaldkonna ettevõte, mis tegeleb spordirõivaste loomise ja tootmisega. Põhiline tegevusala on ratta- ja suusariiete valmistamine. Veel on ettevõtte oluline teenus riiete graafiline disain. Peamised kliendid on suuremad ratta- ja suusaklubid Eestis ja välismaal. Ettevõte kasutab kaubamärki moomoo.

2024. aastal oli ettevõte Eesti Jalgratturite Liidu, Soome jalgratturite alaliidu, Eesti Laskesuusatamise Föderatsiooni ja Läti laskesuusatajate alaliidu ametlik riidepartner.

Aastal 2024 oli ettevõtte juhatuses kaks liiget ja töötajate keskmine arv 25.

Ettevõtte netokäive kasvas 2024. aastal 2% võrreldes aasta varasemaga. Eksport moodustas netokäibest 23%, kasvades aasta varasemaga 52%. Peamised eksportturud olid Norra, Läti ja Soome.

Keeruline majandusaasta lõppes ärikahjumiga. Peamised raskendavad tegurid olid äriklientide nõudluse vähenemine siseturul, lumeta talv (mis mõjutas negatiivselt suusariiete müüki) ja eeskätt kulude kasv seoses struktuursete muudatustega kollektiivis.

Aruandeaasta olulisemad investeeringud tehtigi just uute inimeste suunal, et viia ellu arendustegevusi ja tõsta kasvupotentsiaali.

Märkimisväärsemate investeeringute hulgas oli kindlasti ka esinduspoe avamine.

EIS-i juhtide mentorprogrammi läbimise toel koostati aruandeaastal ettevõtte pikaajaline strateegia aastani 2029. Esimeste elluviidud eesmärkide seas oli müügivõimekuse arendamine nii sise- kui ka välisturgudel. See tähendas esinduspoe avamist Tartus ja müügiesindaja palkamist Soome äriklientide leidmiseks ja teenindamiseks.

EIS-i ESG-strateegia meistriklassi auditi tulemusel täieneb pikaajaline strateegia 2025. aasta alguses ka ESG-eesmärkidega, kus sotsiaalvaldkonna teemad on esikohal. Jätkub arendustöö ekspordivõimekuse suurendamiseks, jätkuvalt esialgse fookusega Soome turul.

Samuti alustatakse tööd tööstus 4.0 eesmärkide saavutamise nimel ettevõtte kõigi protsesside digitaliseerimiseks. Aasta 2025 toob kaasa ka tootevaliku laienemise jooksuriiete näol.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.