TARGET SMART OÜ hetkeolukord
Juba 598 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,6 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Jekaterina Tint (01.03.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2022
Ettevõtte missioon on aidata inimestel muutuda rahatargemaks, et vähem inimesi muretseks rahaasjade pärast ning teeks jätkusuutlike valikuid nii rahaasjades kui elus.
Igapäevases tegevuses keskendutakse peamisel järgmise kestliku arengu eesmärgile:
Kaotada vaesus - Ettevõte edendab Eestis rahatarkust, sh pakub tasuta tööriistasid rahaasjade paremaks haldamiseks (eelarve koostamiseks, finantseesmärkide planeerimiseks), on läbi viinud tasuta koolitusi ning madala sissetulekuga inimestele pakkunud tasuta osalust ettevõtte baasprogrammis, millega on inimestele võimalik omandada rahatarkuse baasteadmised, leida viise sissetuleku suurendamiseks ja säästude moodustamiseks.
2022. aastal ettevõte keskendus rahatarkuse edendamisele, aasta lõpus ilmus rahatarkuse teemaline raamat, mida müüakse suuremates raamatupoodides ning e-poes.
Kommentaarid (0)