KIRIVOO OÜ hetkeolukord
Juba 1230 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
KiRiVOO on Eesti jätkusuutlik moebränd, mis asutati 2015. aastal Ines Karu-Salo eestvedamisel. Kõik KiRiVOO tooted valmivad vastutustundlikult ja nõudluspõhiselt Tallinnas, kasutades selleks keskkonnasõbralikke ja sertifitseeritud materjalie nagu orgaaniline puuvill, orgaaniline siid, bambusviskoos ja taaskasutatud väärismetallid. Alates 2016. aastast disainib ja turustab KiRiVOO naisteriideid ja 2020. aastast innovaatilisi 3D prinditud ehteid. Ettevõte on tänaseni kasvanud orgaaniliselt, peamiselt Eestis, kuid on kättesaadav KiRiVOO.com veebipoe kaudu üle Euroopa.
KiRiVOO on saanud mitmeid auhindu ja plaanib lähiaastatel kasvatada müüke oma veebipoes ja UK turul.
2024. aasta tegevus: 1. Jätkasime ehete müümist oma veebiplatvormi ning koostööpartnerite e-poodide ja jaekaupluste kaudu. Meie pikaajalised partnerid olid jätkuvalt: Kaubamaja Ilumaailm, Goldtime, Krunnipea Disainipood, ERM, Ehestu ja Ammende Villa.
2. Jätkasime investeerimist tootearendusse ja kasvatasime nõudluspõhiseid müüke koostöös edasimüüjatega.
3. Ettevõttel palgatöötajaid ei olnud.
Uuri lisaks www.KiRiVOO.com
Kommentaarid (0)