LOCATION UNIT OÜ hetkeolukord
Juba 1873 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 8 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Location Unit OÜ pakub audiovisuaalse tööstuse ettevõtetele võttekohtade otsimise ning haldamise teenust. Audiovisuaalne valdkond hõlmab filmide, reklaamide, telesaadete, graafiliste kompositsioonide, heliteoste ning nende meediumite kõivõimalike kombinatsioonide tootmist.
Location Unit OÜ on Eestis ning kogu lähiregioonis ainulaadne ettevõtte, mille pakutav täislokatsiooniteenus hõlmab enda all: (cid:127) filmi/reklaami võttekohtade kaardistamist, otsimist, pildistamist, info kogumist ja talletamist; (cid:127) filmi/reklaami võttekohtade presenteerimist kliendile visuaalselt huvipakkuval viisil. Kõikide projekti käsikirjas leiduvate võttepaikade kohta esitatakse viis kuni kakskümmend Eestis leiduvat varianti või alternatiivi koos lisainfo, eelarve ning filmimis tingimustega; (cid:127) filmimiseks vajalike kokkulepete sõlmimist, lubade taotlemist ning teavitust; (cid:127) filmi-või reklaamivõtete läbiviimist ja füüsilisele produktsioonile vajaliku olmelise infrastruktuuri ja inventari (elekter, wc, toitlustuskoht, jäätmete sorteerimine, vooluga varustamine jms) korraldamist ning meeskonnaga varustamist.
Location Unit OÜ 2022. aasta müügitulu jätkas tõusuteed kasvades võrreldes 2021. aastaga 21 %. Puhaskasum kasvas võrreldes möödunud majandusaastaga 6,9 %. Seisuga 31.12.2022 on Location Unit OÜ bilansimaht 654 753 eurot.
Location Unit OÜ on läbi aastate jätkuvalt kasvatanud võttekohtade otsimise ja haldamisega seotud seadmete, masinate ja inventari baasi.
Aruandeaastal jätkas ettevõte jõulist investeerimist põhivaradesse, soetades vara 126 987 euro väärtuses.
2022. aastal osales Location Unit 26 erineva projekti tootmises, millega kaasnes kokku 184 võttepäeva. Neist suurimad olid Taani teleseriaal
The Family, mis hakkab jooksma Viaplays ning Soome seriaali Fast teine hooaeg.
Reklaamfilmide tootmise langustrend, mis sai alguse 2021. aastal, asendus 2022. aastal väikeseks tõusuga. Aasta kõige ebatraditsionaalsem võte oli Warner Brothersi tütarproduktsiooni toodetud USA menusari "The Bachelor", mis tõi sügisesse Tallinnasse 150 liikmest koosneva võttemeeskonna.
Tootmisinventari arendamise valdkonnas sai ettevõttel valmis 2/3 "haagis-paviljonist", mis on oluline samm võtteplatsi tagala rohelisemaks muutmisel, kuna haagised on varustatud päiksepaneelide ning akudega. Tänu sellele põletatakse võtetel oluliselt vähem kütust. Olles paneelide- ja akudesüsteem kasutanud üle aasta on näha, et investeeringud on ennast õigustanud ning nende üksuste käigushoidmiseks vajaliku kütuse hulk on oluliselt vähenenud.
2023. aastal jätkab ettevõte põhitegevuse arendamisega ning oluline suund on võetud kestlikule tootmisele orienteeritud lahenduste leidmisele.
Kommentaarid (0)