SMARTTEL PLUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 3303 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puud

SMARTTEL PLUS OÜ hetkeolukord

Juba 3303 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

SmartTel Plus OÜ (edaspidi „äriühing“) juhatus on koostanud järgmise tegevusaruande osana äriühingu majandusaasta aruandest, mis sisaldab äriühingu auditeeritud konsolideeritud raamatupidamise aruannet perioodi 1. jaanuar 2024 kuni 31. detsember 2024 kohta.

Sõnastik

Selles osas määratletakse käesolevas aruandes kasutatavad peamised organisatsioonilised ja tehnilised mõisted.

Äriühingud ja struktuur

SmartTel Plus OÜ (edaspidi „äriühing“) on Eestis registreeritud osaühing, mille peakontor asub Tallinnas.

Asutatud 7. augustil 2015. Käesolevas aruandes tähistab nimetus SmartTel Plus OÜ ka konsolideeritud kontserni, kuhu kuuluvad järgmised äriühingud: • Tenios GmbH – Saksamaa äriühing, mis kuulub SmartTel Plus OÜ-le; • SmartTel Plus OÜ Oddział w Polsce – Poola filiaal, mis tegutseb SmartTel Plus OÜ nime all; • SmartTel Plus SIA – Läti tütarettevõte, mis kuulub SmartTel Plus OÜ-le.

Platvormid • Apifonica Platform on SmartTel Plus OÜ poolt arendatud platvorm, mis võimaldab kasutada programmeeritavaid hääl-, SMS- ja sõnumiteenuseid API-de ning tehisintellektil põhinevate automatiseerimisvahendite kaudu.

• Tenios Platform on pilvepõhine häälinfrastruktuur, mida haldab Tenios GmbH, pakkudes Saksamaa ja DACH regiooni jaoks telefonisuunamist, kõnehaldust ja regulatiivsetele nõuetele vastavat häälteenuste osutamist.

Muud aruandes kasutatavad mõisted • Hermes on Apifonica kommunikatsiooniplatvormi komponent, SmartTel Plus OÜ poolt arendatud inimkõnele sarnane häälemootor. See toetab loomulikke ja mitmekeelseid vestlusi, kasutades arenenud kõnetuvastuse ja kavatsuse tuvastamise mudeleid. Sisemised testid ja võrdlevad analüüsid on kinnitanud, et Hermes ületab kolmandate poolte lahendusi nagu Google Dialogflow häälinteraktsioonide haldamisel, eriti täpsuse, kohanemisvõime ja vestluse konteksti järjepidevuse osas.

• Google Cloud Marketplace. Apifonica platvorm on kättesaadav Google Cloud Marketplace’i kaudu, võimaldades äriühingu klientidel avastada, juurutada ja hallata Apifonica kommunikatsioonilahendusi otse oma Google Cloudi keskkonnas.

2024. aasta olulisemad saavutused 2024. aastal demonstreeris äriühing jätkusuutlikku kasvu oma põhitegevusvaldkondes: hääl- ja tekstisuhtlus ning tehisintellektil põhinevad häälrobotite lahendused.

Häälrobotid ● Üle 335 000 häälroboti kasutaja; ● 50 aktiivset platvormi kasutajat kogu aasta vältel; ● 39 edukat häälroboti tehnoloogial põhinevat projekti; ● kokku 8084 tundi kestvat vestlust robotite ja kasutajate vahel (võrdne järjepideva tööga 336 päeva vältel).

Sõnumid

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.