30% NORDIC AVIATION GROUP AS-i kollektiivist juulitas jääkülma konditsioneeri all?
Nordica tühistatud lennud on meedias viimasel ajal palju poleemikat tekitanud. Vaatame kuidas NORDIC AVIATION GROUP AS oma tööandja brändi ja mainet kujundab.
NORDIC AVIATION GROUP AS-is töötas viimases kvartalis 63 inimest ning 30% neist jäid korraga haigeks ajal, mil ei ole mingit epideemiat ega viirust liikumas. Tööandjana on ettevõte oma majandusaasta aruandesse kirjutanud järgnevad read:
„Uhke on olla Nordica“ – esimene eelistus valdkonna tööandjana.
Nordica suudab täita seatud eesmärke ainult pühendunud, professionaalse ja lojaalse meeskonnaga.
Tegutsedes rahvusvahelisel turul, peame olema atraktiivne tööandja nii Eestis kui ka väljaspool Eestit. Nordica tööandjana hindab ja austab oma töötajaid ning annab neile piisavalt vastu nende panuse eest.
Nordica pressiesindaja Toomas Uibo sõnul võib probleemiks olla kuumal ajal huugavad konditsioneerid. Külm õhk on kahtlemata mõnus hüve, mida oma töötajatele pakkuda aga lennukite salongis seda küll eriti ohtralt tunda ei ole. Kas kõik külm lastakse vaestele pilootidele otse kokpiti? Sellisel juhul võiks temperatuuri üle lennuki ikka veidi ühtlustada - rõõmustaksid ka reisijad ja piloodid jääks terveks.
Teine lugu on aga reisijatele tekitatud ebamugavuste hüvitamisega. Selles suhtes tuleks võtta arvesse, et Nordica on 2017. aastal toetanud ja teinud koostööd muuhulgas:
• Eesti Võrkpalli Liiduga
•Eesti Korvpalli liiduga
•Eesti Jalgpalli Liiduga
•Eesti Jäähokiliiduga
•Eesti Golfi Liiduga
•Heategevusfondiga Minu Unistuste Päev SA
Ja mis siis, kui kahjum oli eelmisel aastal 14,4 miljonit. Kui on raha toetada, siis on ju ka raha hüvitada töötajate haiguste tõttu tühistatud lennud.
Lähemalt ära jäänud lendude kompenseerimisest ja reisijate moraalse kahju hüvitamisest saate lugeda Delfi Ärilehest.
• Telli Sulle elutähtis äritausta info otse oma äritarkvarasse!
Kommentaarid (0)