HAPPY WRITER OÜ hetkeolukord
Juba 583 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Rait Milistver (14.02.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
Happy Writer OÜ tegevusvaldkond on turundus ja reklaam, kitsamalt copywriting ,reklaami- ja kampaaniaideede väljatöötamine, turunduskommunikatsioonialase konsultatsiooni teenuse osutamine .
2024. aastal töötas Happy Writer OÜ nii ettevõtjate-lõppklientidega kui ka reklaami- ja digiagentuuridega, kes tellisid Happy Writerilt oma klientide tarbeks erinevaid teenuseid, nagu reklaami- ja kampaaniaideede väljatöötamine, reklaamtekstide kirjutamine, turundusstrateegiate väljatöötamine jne 2024. aastal jätkas Happy Writer koolituskoostööd Paprika Tervisliku Turunduse kooliga, kus õpetasin alustavatele ettevõtjatele ja turundajatele sotsiaalmeedia copywritingut ning veebicopywritingut. Läbi aasta jätkus ka copywritingu kui kolmanda kirjaoskuse propageerimine Facebooki
Eesti Copywriterid grupi tegevusena.
Rait Milistver
Juhatuse liige
Kommentaarid (0)