ROSENA DK OÜ hetkeolukord
Juba 1697 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga ja kommenteeritud 2 korda.
Tegevusaruanne 2024
2024.a. oli OÜ Rosena DK üheksas tegevusaasta. Ettevõtte müügitulu 2024 aastal oli 368834 eurot, millest kosmeetikatoodete müük e-poes moodustas 28% ja hulgimüük 72%.
Majandusaasta lõppes kasumiga 163 eurot.
Ettevõttes töötas keskmiselt 2 töötajat, tööjõukulud olid 47376 eurot, juhatusele liikmeks oleku eest tasu ei makstud.
Oluline etap oli ettevõtte jaoks tähtsa müügikanali, oma e-poe, suuremahulise uuenduse projekti elluviimine. Olemasolev platvorm oli aegunud ja seda oli järjest kallim ülal hoida. Seetõttu tehti strateegiline otsus võtta kasutusele kaasaegne müügiplatvorm ja selle arendusprojekt sai alustatud juba 2023 aasta viimastel kuudel.
OÜ Rosena DK põhiline tegevus oli e-poe kanali kaudu dermakosmeetika toodete turustamine ning apteekidele ja muudele koostööpartneritele läbi hulgimüügikanalite kauba tarnimine. Tegevus oli suunatud ka väljaspoole Eestit, teistes riikides hulgi-ja jaeklientide leidmine ning kauba turustamine, eelkõige Sloveenias, Lätis ning Soomes.
Tarnijad asuvad ja saadavad kaupu peamiselt Ameerikast, Prantsusmaalt, Soomest, UK-st, Türgist ning Lätist. 2024 aasta jätkus sisendkulude oluline kasv. Kasvasid nii kohalikud tegevuskulud, sh elekter, küte, transporditasud kui ka portfellis olevate toodete ostukulud. Pea kõik tarnijad rakendasid hinnatõusu, kuid tõusvaid kulusid samas määras toodete väljamüügihindadesse edasi kanda ei olnud võimalik, see oleks potentsiaalselt toonud kaasa toodete konkurentsivõime languse ja tarbijate ostuhuvi vähenemise.
Müügikäive siiski langes, kasv pidurdus tuntavalt. Muu hulgas oli see seotud majanduslike mõjutuste ja tarbijate ostuvõime langusega.
2024. aastal sai jätkatud omabränditoodete sarja täienduste arendamisega, olulised suunad olid oma nahahooldustooded ning uus toidulisandi variatsioon.
2025. aastal jätkub koostöö olemasolevate klientidega ning eesmärgiks on püüda leida viisid heitlikus majanduskeskkonnas märkimisväärsete hinnatõusude ja suure käibelanguse ennetamiseks. Prognoos ei ole siiski positiivne ning müügimahtude ja käibe täiendav langus on eelarvesse juba sisse arvestatud.
Strateegiline suund järgnevateks aastateks on suunata OÜ Rosena DK tegevus omabränditoodete raames ekspordile - uute partnerite leidmine välismessidel ja muude tegevuste kaudu. Innovaatilised ja eristuvad tooted toetavad majanduslanguse ajalgi ettevõtte eesmärkide täitmist ning võimaldavad potentsiaalselt avada uusi müügikanaleid.
Kommentaarid (0)