TRANSIT EXPERT OÜ hetkeolukord
Juba 12 627 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 27 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
Ettevõtte peamine tegevusala on kolimisteenus, mida oleme edukalt pakkunud alates 2016. aastast. Lisaks oleme laienenud ja pakume nüüd teenuseid kuues lisavaldkonnas: 1. Rahvusvaheline kolimisteenus: Pakume kolimisteenust üle kogu Euroopa (eriti Rootsi ning Soome), tagades turvalise ja õigeaegse transpordi.
2. Kaubavedu: Osutame erinevate kaupade transporditeenust nii kohalikel kui ka rahvusvahelistel turgudel.
3. Siselammutus: Teostame professionaalseid ja ohutuid siselammutustöid erinevateks vajadusteks.
4. Vana mööbli äraveoteenus jäätmejaama: Korraldame vana mööbli ja muude jäätmete transporti jäätmejaamadesse.
5. Eritõstetööd: Spetsialiseerume raskete ja keeruliste esemete tõstetöödele, kasutades kaasaegset varustust ja kogenud meeskonda.
6. Mööbli kokkupanek ja paigaldus: Pakume professionaalset mööbli kokkupaneku ja paigalduse teenust, sh köögimööbli ja muude sisustuselementide paigaldamine.
Teostatud tööd ja ssakuste areng
Meie oskused ja teadmised võimaldavad teostada töid igasuguse raskusastmega ja suurusega. Viimasel ajal oleme keskendunud eelkõige mööbli kokkupanekule ja paigaldamisele, sealhulgas köögimööbli paigaldustele ja muudele paigaldustöödele. Selle valdkonna osakaal meie ettevõtte tegevuses on märgatavalt kasvanud ning oleme saanud mitmeid positiivseid tagasisideid rahulolevatelt klientidelt.
Ettevõtte kasv ja koostööpartnerid
Oleme väike, kuid stabiilne ettevõte, mis kasvab samm sammult. Meie edu võtmeks on head koostööpartnerid ja tugevad kliendisuhted, mis on võimaldanud meil pakkuda kvaliteetset teenust ja suurendada oma turuosa. Oleme jätkanud investeerimist oma töötajate koolitamisse ja varustuse uuendamisse, et tagada parim võimalik teenus meie klientidele.
Kokkuvõte 1. ja 2024. aasta esimene pool on olnud meie ettevõtte jaoks edukas ja arengurohke. Jätkame oma teenuste kvaliteedi parandamist ja uute võimaluste otsimist, et tagada jätkusuutlik kasv ja klientide rahulolu.
Kommentaarid (0)