BLÅKLÄDER OÜ hetkeolukord
Juba 15 527 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 105 korda.
Tegevusaruanne 2022
Blåkläder OÜ on Rootsi kapitalil loodud töörõivaste hulgimüügi ettevõte, kes esindab Eestis rõivabrändi "Blåkläder". Ettevõtte missiooniks on tutvustada Eesti turul rõivabrändi "Blåkläder" ja teostada rõivaste hulgimüüki Eestis. Blåkläder OÜ 100% osadest kuulub Blåkläder AB-le.
2022. aastal täi(cid:415)s Blåkläder OÜ kolm olulist eesmärki. Esiteks, suude(cid:415) tagada 90+% tarnekindlus oma edasimüüjate võrgus(cid:415)kule, kasvatada käivet kõikides peamistes kategooriates ning tõsta brändi
Blåkläder tuntust Ees(cid:415) ning Bal(cid:415)kumi turul (tuginedes kevadel 2022 Mantapi poolt teostatud turu- uuringu tulemustele). Oluline muutus personali seisukohast oli klienditoe funktsiooni toomine emafirmast Ees(cid:415)sse, seejuures värva(cid:415) juurde 1 töötaja ning kokku töötas Blåkläder OÜs 2022. aastal 3 töötajat (seisuga 31.12.2022). Blakläder jätkab oma pikaajalise kasvustrateegia elluviimist.
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu 1 697 053 1 306 962
Puhaskasum 131 710 101 940
Puhasrentaablus 7,76% 7,80%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja 1,2 1,1
Võlakordaja 85,8% 89,8%
ROA 5,5% 5,0%
ROE 38,75% 48,96%
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum/müügitulu *100
Lühiajaliste kohus(cid:415)ste ka(cid:425)ekordaja (kordades) = käibevara/lühiajalised kohus(cid:415)ste
Võlakordaja = kohus(cid:415)ste / varade maksumus * 100
ROA (%) = puhaskasum/varad kokku * 100
Kommentaarid (0)