BRAINASSETS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Inimesed ei taha lihtsalt tooteid ja teenuseid osta, vaid otsivad eelkõige nende pakutavat kasu ja väärtust. Müügiedu saavutamiseks on oluline mõista, mis motiv

Miks inimesed ostavad?

Inimesed ei taha lihtsalt tooteid ja teenuseid osta, vaid otsivad eelkõige nende pakutavat kasu ja väärtust. Müügiedu saavutamiseks on oluline mõista, mis motiveerib kliente ostma ning kuidas nad teevad oma ostuotsuseid.

Seitse Peamist Ostumotiivi:

  1. Kasumi Soov: Kliendid soovivad oma vaeva ja pingutuste eest midagi vastutasuks saada. Tooteid ja teenuseid investeeritakse mitte ainult omamiseks, vaid ka sissetuleku ja varanduse suurendamiseks.

  2. Hirm Kaotada või Turvalisuse Vajadus: Inimestele on oluline oma vara kaitsmine ning turvalisuse tagamine. Ettevõtete tooted ja teenused, mis aitavad kliente kaotuste eest kaitsta või suurendavad turvalisust, on müügiedu võtmed.

  3. Staatus ja Tähelepanu: Inimesed soovivad, et neid märgatakse ja tunnustatakse. Ostud teevad nad eelkõige isikliku kasu saamiseks, kuid samas on tähtis, et ka teised näeks nende materiaalset elustiili.

  4. Lihtsam ja Tõhusam: Inimesed otsivad viise, kuidas asju lihtsamalt ja tõhusamalt teha. Ettevõtete toodete ja teenuste edu seisneb nende võimes muuta klientide töö ja äritegevus lihtsamaks ning tõhusamaks.

  5. Põnevus ja Nauding: Ostlemisprotsess pakub inimestele põnevust ja naudingut. Emotsioonid tekivad asjade hankimise protsessist ning rõõm saavutatu üle on sageli suurem kui lõpptulemus.

  6. Erialane Enesetäiendamine: Õppimine ja oskuste arendamine on olulised. Ettevõtjatele pakuvad tooted ja teenused võimalusi riskivabaks investeerimiseks oma aega ja raha.

  7. Vajalik ja Hinnatud Olemine: Inimesed soovivad olla aktsepteeritud ja tunnustatud. Ettevõtted, mis täidavad oma kohustusi klientide, töötajate ja partnerite ees, saavad rahulolu ja tunnustuse.

Müügiedule aitab kaasa klientide vajaduste tundmine ning nende ostumotiivide mõistmine. Kui ettevõtte tooted ja teenused vastavad klientide tõelistele vajadustele, siis äri õitseb. Edukas müük ei seisne ainult oma toodete ja teenuste tutvustamises, vaid pigem nende kasu ja väärtuse esiletoomises ning klientide emotsionaalse sideme loomises.

Loe täpsemalt Elle Muuga blogist!

Blogipostitus

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Ära arvusta, suuna!

Naeratus võib olla vaid fassaad, peites allapoole surutud muret ja üksindust. Vaimne läbipõlemine on alateadvuse järkjärguline kustutamine, mille põhjused on sa
ssb.ee
Naeratus võib olla vaid fassaad, peites allapoole surutud muret ja üksindust. Vaimne läbipõlemine on alateadvuse järkjärguline kustutamine, mille põhjused on sageli juurdunud lapsepõlvest pärinevates käitumismustrites. Bruce Liptoni raamatud \"Uskumused ja bioloogia\" ning \"Mesinädalate efekt\" tõstavad esile alateadvuse mõju meie igapäevaelule. Alateadvus mõjutab 95% meie päevast, jättes teadlikule osale vaid 5%. Alateadvusest saadav info kujuneb lapsepõlves, kus lapsed absorbeerivad kõike enda ümber olevat. Elulugu ühe tuttava näitel avab karmi reaalsuse, kuidas näiline rõõmus inimene võib

Elle Muuga – silmapaistev ekspert äriarenduses

Ettevõtlusmaailm on täis väljakutseid ja võimalusi, kuid mõnikord võib ettevõtjatel olla raske näha suurt pilti ning mõista, kuidas oma äri nõrkusi ja tugevusi
ssb.ee
Ettevõtlusmaailm on täis väljakutseid ja võimalusi, kuid mõnikord võib ettevõtjatel olla raske näha suurt pilti ning mõista, kuidas oma äri nõrkusi ja tugevusi tervikuna hinnata. Just selles valdkonnas astub lavale Elle Muuga, ettevõtluse SISEMISE ARENGU SÜSTEEMI ekspert, konsultant ja nõustaja. Oma kogemuste ja teadmistega aitab ta ettevõtetel kiiremini jõuda eesmärkideni ning saavutada jätkusuutlik kasv. Kuid kes on Elle Muuga ja millised on tema meetodid, mis on aidanud tal tõusta tunnustatud konsultandi, koolitaja ja mentori positsioonile? Elle Muuga on mitmekülgne isiksus, kellel on

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.