MERMEL TRADE OÜ hetkeolukord
Juba 1631 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga ja kommenteeritud 12 korda.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Merit Võigemast (25.04.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Mermel Trade OÜ põhitegevusala on looduslike kosmeetikatoodete valmistamine Raplamaal, turustamine Eestis ja väljaspool.
Ettevõtte esimene, 2016. aastal loodud bränd kannab nime BonMerité, eesti keelde tõlgendatuna "hea väärtus".
2023. aasta oli ettevõttele juhtkonna hinnangul firma tegevusajaloo kõige keerulisem majandusaasta. Põhitegevust ja laienemist takistas 2022.
aastal alanud kohtumenetlus, milles Mermel Trade OÜ hages oma senist pikaajalist üürileandjat.
Kohtumenetlus jätkus ka 2023. aastal, samuti on see pooleli käesoleva tegevusaruande esitamise päeval.
Eelneva tõttu süvenes 2023. aastal Mermel Trades kõiki ettevõtte osasid puudutav kriis. Investeeringuplaanid ettevõtte laienemiseks seiskusid, sest kahanes tootmisvõimsus, tekkisid tarneraskused klientide ees, need omakorda põhjustasid kohustusi tasuda lepingulistele klientidele tarnimata kauba eest trahve. Kohtumenetluse tõttu tuli ettevõttel tasuda advokaadikulusid. Lisakulusid tõid ka kohtumenetlusega seotud pinnalt kolimisega seotud kulud ja uue sobiva pinna otsimisega seotud kulud, mistõttu tekkisid tootmises seisakud. Paraku tõid vähenenud tootmisvõimsus ja müügimaht kaasa ka otsuse koondada töötajad.
Tulenevalt kriisist, mille juhtimine ja maandamine sõi majandusaastal tehtud müügist saadud kasumi ning ka arvestatava osa ettevõtte kogutud reservidest, lõpetas Mermel Trade esimest korda tegevusajaloo jooksul majandusaasta kahjumiga.
2023. aastal oli ettevõte müügikäive 106 836 eurot, kahjumiks kujunes 10 676 eurot. Ettevõtte juhatusele maksti 2023. aastal tasu kokku 7 761 eurot.
2024. aastal jätkab Mermel Trade OÜ majandustegevust samal tegevusalal. Lepingulisteks klientideks on endiselt Rimi Eesti Food AS,
Kaubamaja AS, Selver AS, Maxima Eesti OÜ, lisanduvad väiksemad kauplused ja e-poed. Täpsema ülevaate BonMerité kontseptsioonist, toodangust ja klientidest leiab veebilehelt www.bonmerite.com.
2024. majandusaasta eesmärgi sõnastab juhtkond märksõnana "stabiilsus" - juhtkond töötab selle nimel, et taastada endiste aastate tootmisvõimsus uuel tootmispinnal, säilitada tarnekindlus olemasolevatele klientidele, taastada endiste aastate müügimaht ja esindada ettevõtet edukalt 2022. aastal alanud kohtumenetluses.
Kommentaarid (0)