LIDL EESTI OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 15 999 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja komm

LIDL EESTI OÜ hetkeolukord

Juba 15 999 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 14 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,4 punktiga ja kommenteeritud 600 korda.

Tegevusaruanne 2023

Lidl Eesti OÜ registreeriti Äriregistris 2016. a. oktoobris ning alustati koheselt ka reaalse majandustegevusega Eestis.

2023. majandusaastal jätkas Lidl Eesti oma põhitegevust Eestis ning jätkas jaekaupluste ehitusega, avades 2023. aasta jooksul 2 uut kauplust. Majandusaasta lõpuks opereerib 13 kauplust. Majandustegevuse algusest (alates 2016) on ettevõte teinud investeeringuid pikaajalistesse varadesse 131 738 586 euro ulatuses (2022 seisuga : 111 060 878 eurot), mis teeb kokku 20 677 708 euro ulatuses investeeringuid 2023. majandusaasta jooksul. Protsesside standardiseerimise ja efektiivsuse eesmärgil vähenes keskmine töötajate arv 548-le. Järgides eesmärki olla tipptööandja Eesti turul, pakkus ettevõte majandusaastal 2023 poe - ja kontoritöötajatele 9% palgatõusu, investeerides kokku 300 000 €.

Ettevõtte käive ulatus aruandeperioodil 156 677 815 euroni, kasvades eelmise majandusaastaga võrreldes 12,8% (2022. a: 136 561 233).

Tulenevalt käimasolevatest investeeringutest ja nendega seotud protsessidest moodustas 2023. majandusaasta kahjum 21 912 721 eurot ning ettevõte kavatseb kahjumi katta järgmiste aastate kasumi arvelt. Aruandeaastal 2024 on ettevõttel plaanis keskenduda ettevõtte põhitegevusele, ehk jaekaubandusele ning jätkata laienemistegevustega.

2023. aasta investeeringute finantseerimiseks võttis ettevõte seotud osapooltelt laenu summas 41 400 000 eurot.

Ettevõtte sotsiaalne vastutus ja muud tegevused

Lidl Eesti hoidis majandusaasta jooksul oma jätkusuutlikku kurssi ja viis ellu mitmeid projekte. Ettevõte jätkas koostööd SOS

Lastekülaga ja määras kolmele õpilasele 1500-euro suuruse stipendiumi haridustee jätkamiseks. Mitmetes Lidli kauplustes said SOS

Lasteküla vabatahtlikud ka võimaluse kaupluse klientide seas teavitustööd teha ja seeläbi suurendasid ühingule tehtud annetusi.

Samuti jätkas Lidl Eesti Lasterikaste Perede Liidu heategevusprojektide toetamist ja annetas jõulupakid 250-le perele. Augustis algatati

Lidli kauplustes välja uus soodusprogramm kõikidele ühingu Perekaardi omanikele, pakkudes peredele olulisi tooteid 10% soodsama hinnaga.

Kliimamuutuste alase teadlikkuse tõstmiseks ja klientide keskkonnasõbralike valikute innustamiseks võttis ettevõte osa ülemaailmsest algatusest Maa tund, lülitades välja kõik kaupluste logod ja reklaamtahvlid. Kõik Lidli kauplused järgivad juba praegu kõrgeimaid standardeid, kuna kasutavad 100% rohelist energiat taastuvatest allikatest, vastavad rahvusvahelise EDGE sertifikaadi nõuetele ning on esimesena Eestis saanud tõhusat energiakasutust tunnustava ISO 50001:2018 sertifikaadi.

Septembris korraldas Lidl koos Eestimaa Looduse Fondiga Eesti looduse mitmekesisuse säilitamiseks jõepuhastustalgud Jänijõel. Lidl jätkab ka kahe Tallinna loomaaia lumeleopardi toetamist, aidates seeläbi kaasa loodusliku mitmekesisuse säilitamisele.

Lidl Eesti panustab aktiivselt ettevõtte grupiülesesse eesmärki vähendada 2030. aasta lõpuks toidu raiskamist poole võrra ning jätkab mahakantud toiduainete ümberjagamist Eesti Toidupanka.

Lidlile omistati taas mainekas rahvusvaheline Top Employer sertifikaat, mis on eriline tunnustus ettevõtte personalijuhtimisele.

Esmakordselt tunnustati Lidlit ka maineka Unistuste Tööandja tiitliga jaekaubanduse sektoris, mis näitab, et ettevõtte pühendumust töötajate heaolu tagamisele hinnatakse ka väljaspool ettevõtet.

Riskid / Sündmused pärast aruandekuupäeva

Ukraina kriisil on majandusele kaugeleulatuvad tagajärjed, eriti arvestades energia- ja toorainehindade tõusuga, mis soodustavad inflatsiooni ja aeglustavad majanduskasvu. Ettevõte jälgib kiiresti muutuvat majandusolukorda ning selle otseseid mõjusid ettevõttele analüüsitakse regulaarselt. Ettevõtte hinnapositsioneering odavpoe sektoris koos garanteeritud toodete kvaliteediga võimaldab hankida pikaajalisi kliente. Pärast aruandekuupäeva ei ole toimunud olulisi sündmusi, mis mõjutaksid ettevõtte finantsseisundi hindamist 29.

veebruari 2024 seisuga.

Kuna osaühingu netovara moodustab alla poole omakapitalist, plaanib ettevõte omakapitali suurendada osanikepoolse sissemaksega, et järgida Eesti Äriseadustiku sätteid.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

LIDL EESTI OÜ palkab töötajaid juurde

Saksamaalt pärit odavpoekett Lidl otsib Eestis esimesi töötajaid, selgub CV Online´i sirvides. Juurde palgatakse muuhulgas ostujuht, kinnisvaraspetsialist ning
ssb.ee
Saksamaalt pärit odavpoekett Lidl otsib Eestis esimesi töötajaid, selgub CV Online´i sirvides. Juurde palgatakse muuhulgas ostujuht, kinnisvaraspetsialist ning raamatupidamise spetsialist. Kuigi kauplustekett pole veel Eestis tööle hakanud, on seal juba ametis 22 inimest, selgub ettevõtte maksudeklaratsioonidest. Nende eest on selle aasta III kvartalis tööjõumaksudena välja käidud 76 880 eurot, see tähendab, et keskmine palk ettevõtes oli Eesti keskmisest pea 800 euro võrra suurem. Tänavu on ettevõte  värbamisega vägagi hoos olnud, sest veel aasta alguses oli palgalisi ainult 6. LIDL

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.