Veebinar: Taasturundus, retargeting, uuesti sihtimine
Kas oled kunagi imestanud, kuidas reklaamid just nendelt lehekülgedelt su sotsiaalmeedia uudisvoogu ilmuvad, mida hiljuti külastasid? Paprika Tervisliku Turunduse kooli koolitaja Liina Lõoke jagab selle kohta meelelahutuslikku lugu, mis algab sõbranna sooviga osta kleiti e-poest. Kuigi ostu ei tehtud, hakkas kleidi reklaam ilmuma sotsiaalmeedias ja teistel veebilehtedel bänneripindadel. Kas see oli saatus? Mitte päris - tegemist oli nutika turundusega.
See turundusstrateegia on tuntud kui taasturundus ehk retargeting. See võimaldab turundajatel jõuda potentsiaalsete klientideni, kes on juba nende toodete või teenuste vastu huvi üles näidanud, kuid pole veel ostu sooritanud. Taasturundus on äärmiselt tõhus ja kuluefektiivne viis käibe suurendamiseks.
Kui soovid õppida, kuidas taasturundust kasutada, siis Paprika Tervisliku Turunduse kool pakub tasuta veebinari, kus kogenud koolitaja Liina Lõoke jagab väärtuslikke teadmisi ja nõuandeid. Veebinari käigus saad vastused küsimustele nagu:
- Mis on taasturundus ja miks see on oluline?
- Kuidas leida potentsiaalsed kliendid, kes on juba ostuks valmis?
- Milliseid tööriistu ja seadeid taasturunduseks kasutada?
- Kuidas tagasi tuua kliendid, kes on pooleli jätnud teatud tegevuse sinu veebilehel?
- Millised sõnumid ja lähenemised on taasturunduses kõige tõhusamad?
Liina Lõoke on vabakutseline digiturundaja ja -strateeg, kellel on laialdased teadmised sotsiaalmeediast ja müügitööst. Ta toob kaasa praktilise kogemuse ning aitab sul mõista taasturunduse põhitõdesid ja selle kasutamise võimalusi.
Ära jää mõistatama, kuidas suur osa reklaamidest jõuab sinuni just õigel ajal - uuri rohkem Paprika kodulehelt!
Kommentaarid (0)