NAERULINN OÜ hetkeolukord
Juba 392 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Sissejuhatus: Osaühing NaeruLinn, mida edaspidi nimetatakse NaeruLinn OÜ-ks, on ettevõte, mis asutati novembris 2017. aastal. Selle ettevõtte majandusaasta koosneb 12 kuust, mis on standardne periood, mille jooksul ettevõtted oma finantsaruandeid koostavad ja esitavad. NaeruLinn OÜ on Atelier Peter Petz OÜ tütarfirma, mis tähendab, et Atelier Peter Petz OÜ omab NaeruLinn OÜ-s olulist osalust. Konsolideerimisgruppi kuuluvad äriühingud on järgmised: NaeruLinn OÜ, mille ärikood on 14158845 ja mis registreeriti 28. novembril 2016. aastal Eestis. Selle peamine tegevusala on lõbustus- ja vaba aja tegevuste korraldamine ning see on 100% tütarfirma. Teine äriühing on Atelier Peter Petz OÜ, mille ärikood on 12543450 ja mis registreeriti 26. septembril 2013. aastal Eestis. Selle peamine tegevusala on samuti lõbustus- ja vaba aja tegevuste korraldamine ning see on emaettevõte. Raamatupidamise aastaaruandes kajastuvad oluliselt vara ja kohustuste hindamist mõjutavad asjaolud, mis ilmnesid bilansi kuupäeva 31. detsember 2023 ja aastaaruande koostamispäeva 27. juuni 2024 vahemikus. Töötajate arv, tööjõukulud ja juhatuse tasud ning soodustused: 2023. aastal olid tööjõukulud 27987 eurot. Osaühingu NaeruLinn juhatus koosneb kahest liikmest, kes tegutsesid 2023. aastal tasuta. Tulud, kulud ja kasum: 2023. aastal oli müügitulu 39615 eurot. 100% müügitulu moodustas lõbustuspargi tegevuse teenuste müük. Ärikulud olid 51444 eurot. Omakapital seisuga 31. detsember 2023. aastal moodustas 7467 eurot. Peamised finantssuhtarvud: Puhas käibekapital ehk töökapital oli 7467 eurot 2023. aastal ja 19297 eurot 2022. aastal. Lühiajalise võlgnevuse kattekordaja oli 3.69 2023. aastal ja 6.13 2022. aastal. Maksevalmiduse kordaja oli 1.72 2023. aastal ja 4.68 2022. aastal. Likviidsuskordaja oli 3.69 2023. aastal ja 6.13 2022. aastal. Tegevuskeskkonna üldine makromajanduslik areng ja selle mõju ettevõtte majandustulemusele: Tuleval aastal on planeeritud tellijate otsing, uute suunade läbitöötamine, teeninduse kvaliteedi tõstmine.
Kommentaarid (0)