FULFILLY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 8219 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommen

FULFILLY OÜ hetkeolukord

Juba 8219 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Fulfilly OÜ peamine tegevusala on kaubaladude töö, mis on suunatud e-kaubandusele.

2023. aasta oli Fulfilly jaoks väga huvitav aasta. Tänu koostööpartneritele ja uutele klientidele suutsime enda positsiooni hoida ja uuendada laosüsteemi märkimiväärselt. Saame veelkord tõdeda, et 2021. aastal alustatud investeeringuid, et parandada teenuse kvaliteeti ja suurendada võimalusi, on kandnud vilja. Fulfilly laoteenus investeeris eelnevatel aastatel IT arendusse, mille tulemusena on ettevõte konkurentsivõimeline ja jätkusuutlik.

2023. aasta lõpus ühines Fulfilly OÜ E-Poe laoteenus OÜ-ga.

Järgnevat aastat näeme kindlasti postiviiselt ja võimalusena veelgi kasvada.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

E-kaubanduse tulevik: personaliseerimine pakendamises

E-kaubanduse maastik areneb kiiresti ja sellega koos ka toodete esitlemise ja tarbijateni toimetamise viis. Personaliseeritud pakendid on saanud oluliseks erist
ssb.ee
E-kaubanduse maastik areneb kiiresti ja sellega koos ka toodete esitlemise ja tarbijateni toimetamise viis. Personaliseeritud pakendid on saanud oluliseks eristajaks ülerahvastatud turul. See ei ole enam ainult toote pärast; see on kogu kliendikogemus, alates sirvimisest kuni lahtipakkimiseni. Personaliseeritud pakend muudab standardse tehingu meeldejäävaks brändi suhtluseks. Tänapäeva e-kaubanduse kliendid otsivad rohkemat kui lihtsalt toodet; nad ihkavad ostukogemust, mis tundub neile kohandatud. See hõlmab paketi saamise eelnevaid ootusi ja põnevust, mis on kohandatud nende eelistuste ja

5 viisi oma e-kaubanduse optimeerimiseks

Kuna e-kaubanduse maastik jätkuvalt areneb, muutub teie kompleteerimisprotsessi efektiivsus üha kriitilisemaks teie ettevõtte edu jaoks. E-kaubanduse komplektee
ssb.ee
Kuna e-kaubanduse maastik jätkuvalt areneb, muutub teie kompleteerimisprotsessi efektiivsus üha kriitilisemaks teie ettevõtte edu jaoks. E-kaubanduse komplekteerimise optimeerimine võib viia parema kliendirahulolu, väiksemate operatsioonikulude ja tugevama konkurentsieeliseni. Selles postituses uurime viit võttestrateegiat, mis aitavad täitmise operatsioone parandada. E-kaubanduse täitmise mõistmine Tõhus komplekteerimine on eduka e-kaubanduse ettevõtte selgroog. See tagab, et tellimused töödeldakse, pakitakse ja saadetakse kiiresti ning täpselt, põhjustades rahulolevaid kliente ja korduvat

Müügi maksimeerimine skaleeritavate laolahendustega

E-kaubanduse kiiretempolises maailmas on ärikasvu ja kliendirahulolu tagamiseks hädavajalik operatsioonide tõhus skaleerimine. Skaleeritavad laolahendused pakuv
ssb.ee
E-kaubanduse kiiretempolises maailmas on ärikasvu ja kliendirahulolu tagamiseks hädavajalik operatsioonide tõhus skaleerimine. Skaleeritavad laolahendused pakuvad paindlikkust ja vastupidavust, mis on vajalikud kõikuvate nõudmiste ja inventuuri tasemete käitlemiseks, tagades, et ettevõtted saavad müüki maksimeerida ilma teenuse kvaliteedis järeleandmisi tegemata. Skaleeritavus on e-kaubanduse ettevõtete elujõu allikas. See võimaldab suurenenud tellimuste mahtude käitlemist ilma vastavate vigade või viivitusteta. See võimekus on oluline konkurentsieelise säilitamiseks ja kliendilojaalsuse

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.