UPSTEAM EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 10 327 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 11 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Valjo Kütt (28.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
UpSteam Eesti OÜ asutati 2017. aastal ja ettevõtte pakub autohooldusteenuseid suure autopargiga äriklientidele. Ettevõtte visioon on olla juhtiv autopargi hooldusega tegelev tehnoloogia-ettevõte maailmas.
2023. majandusaasta suurimad saavutused olid: (cid:127) Ärimudeli pivoteerimine erakliendi autopesudelt suure autopargiga äriklientidele täishooldusteenuse pakkumisele (cid:127) Kaubamärgi muutmine ehk rebrändimine (cid:127) Kuue uue välisturu avamine (cid:127) Uue ärisuuna märkimisväärne müügikasv (+176%) võrreldes 2022 aastaga (cid:127) Kasumlikkuse paranemine tehnoloogia arenduste, mastaabiefekti ja ärimudeli optimeerimise tulemusena (cid:127) Viie olulise tuumik-äriprotsessi digitaliseerimine ja automatiseerimine (cid:127) Kolme uue põhiteenuse lansseerimine 2024. majandusaasta eesmärgid on: (cid:127) Konkurentsivõime tugevdamine läbi uute autohooldusteenuste ja tehnoloogiliste arenduste (cid:127) Vähemalt 3 uue välisturu avamine ning olemasolevate turgude kasvatamine (cid:127) Kliendisegmentide laiendamine autojagamisfirmadelt teiste sektorite autoparkidele. S.h strateegiliste partnerluste loomine FleetFox segmendis olevate ettevõtetega (cid:127) Kasumlikkuse tõstmine vähemalt 10% ning konkurentsivõime kasvatamine (cid:127) 2024. aasta lõpuks 2m euro läbimüügipiiri ületamine
Kommentaarid (0)