TUULE KONTSERT OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Võrdlus eelmise kvartaligaVõrreldes I kvartaliga meeskonna suurus ei muutunud ja töötasu tõsteti summas keskmiselt 390 EUR töötaja kohta (60%).Aasta kokkuvõteAa

TUULE KONTSERT OÜ: Palgarallilugu

Töötajad

Töötajad

Töötajate hinnangulised palgad ja tootlikkus. Trendid ajateljel. Töötajate võrgustikud. Töökuulutused.

Vaata raportist >

Võrdlus eelmise kvartaliga

Võrreldes I kvartaliga meeskonna suurus ei muutunud ja töötasu tõsteti summas keskmiselt 390 EUR töötaja kohta (60%).

Aasta kokkuvõte

Aasta lõikes saab töötaja ühes kuus keskmiselt palka 455 EUR ja teeb sealjuures käivet ettevõttele keskmiselt 1 416 EUR. Tööjõukulude osakaal käibest moodustab keskmiselt 61 protsenti.

Palgaralli

Palgaralli tõusuks ettevõttel vahendeid tõenäoliselt piisaks, sest viimati deklareeritud majandusaastal (2023) lõpetas ettevõte kasumiga, mille ärajagamisel töötajatele võrdsuse printsiibil saaks iga töötaja palka tõsta maksimaalselt veel 401 EUR/kuus (kogupalga fond) ja sel juhul lõpetaks ettevõte oma majandusaasta samasuguse kasumiga summas 4 814 EUR.

Võrdlus valdkonna keskmisega

TUULE KONTSERT OÜ tegutseb sektoris KUNST, MEELELAHUTUS JA VABA AEG, kus ühele töötajale makstakse töötasu keskmiselt 1 096 EUR kuus. Harju, kus ettevõte tegutseb, on keskmine töötasu 1 560 EUR kuus. *

* Keskmine töötasu on arvestatud Maksu- ja Tolliameti andmetel viimase 4 kvartali tasutud tööjõumaksude arvestuse järgi (välistatud on ettevõtted, kes maksavad töötasu alla miinimumpalga või ei maksa tööjõumakse üldse).

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.