VASULA FARMID OÜ hetkeolukord
Juba 2203 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Made-Britta Eensalu (28.02.2025): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
2024.aastal oli põhifookus farmis tõukarja parendamisel, üksikasjalikult lihajõudluse parendamisel emisekarjas. Välja sai prakeeritud suur hulk emiseid, kelle lihajõudlus ei olnud piisav ja sätestatud konkreetsed eesmärgid, mida paaride valikul ja testimisel silmas pidada.
Samal ajal töötasime ka tootmistehnoloogiatega, ning fokusseerisime tugevalt elusaltsündinud põrsaste arvu suurendamise tehnikaid ja võõrutustulemusi. 2024 aastal oli keskmiselt ümberindluste määr 3,7%, poegimise määr 89,9%. Kokku sündis pesakonnas keskmiselt 15,7 põrsast.
Uue tootmissuunana hakkasime tegelema Vasula tapamaja juures Ottomari kuivatatud lemmiklooma maiuste tootmisega, mida müüakse Vasula
Lihapoodides Tartu- ja Põlvamaal, mis oli ka 2024 aasta suurim investeering.
Soovime Vasula lihapoe turunduses enam tegeleda PÕHUSEA tootmistehnoloogia- kui heaolufarmi tutvustamisega (Vedu sigala).
Kommentaarid (0)