TRIUMF RESEARCH OÜ hetkeolukord
Juba 64 784 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Triumf Research OÜ (14410440, edaspidi Triumf Health) põhitegevuseks on lastele mõeldud vaimse tervise juhtimise mobiilirakenduse
Triumfland Saga arendus-, teavitus- ja müügitöö.
Triumfland Saga on põneva sisuga vaimse tervise mäng, mis on välja töötatud spetsiaalselt 7–12-aastaste laste jaoks. Mängu eesmärk ei ole meelelahutuslik, vaid mäng on suunatud vaimse tervise juhtimise oskuste õppele. Lasteni jõuab tõenduspõhine sisu omas tempos ning lihtsas keeles. Triumfland Saga pakub lastele interaktiivset ja kaasahaaravat kogemust, kus nad saavad avastada ja sukelduda põnevasse virtuaalsesse Triumflandi maailma. Mäng pakub mitmekesist valikut tegevustest, mida lapsed saavad läbida ning tutvustab neile olulisi oskusi ja teadmisi vaimse heaolu ja enesehoole kohta. Vaimse tervise juhtimise oskusi (alates rahustavatest hingamisharjutustest kuni interaktiivsete tegevusteni) saavad lapsed mängus koguda ning neid julgustatakse neid oskusi rakendama. Eesmärk on see, et lapsed võtavad õpitud oskused endaga kaasa ning rakendavad neid igapäevaelus, et vaimse tervise juhtimisest saaks harjumus.
2022. aastal valiti Triumfland Saga vaimse tervise õppemäng maailma parimaks tehnoloogiaks tervise ja heaolu kategoorias (World
Summit Awards global winner). Triumf Health meeskonna juht ning asutaja Dr. Kadri Haljas valiti Tartumaa Aasta Nooreks Ettevõtjaks.
Samal ajal oli 2022. aasta ettevõttele keeruline kohanemise aasta, kaotasime mitu olulist lepingut. Sõja- ja majandusolukord mõjutas kliendilepingute realiseerumist. Andsime oma panuse ka sõjaolukorrast tingitud vaimse pinge leevendamisse laste seas, toetasime
Ukraina-Poola piiril lapsi läbi meie tehnoloogia tuge ning käisime ka Ukrainas koha peal, kus meil õnnestus sõlmida esmased kokkulepped
Ukraina Haridus- ja Teadusministeeriumiga. Seega 2022. aastal keskendusime oma tegevuses paljuski Ukraina sõjapõgenike vaimse tervise toetamisele. Pakkusime ukrainakeelset lahendust tasuta ning seda nii Ukrainas kui ka riikides, kuhu liikus enim sõjapõgenikke (sh Eestis).
Tegime koostööd erinevate organisatsioonidega, et jõuda võimalikult paljude lasteni, postrid meie rakendusest olid nii varjendites Ukrainas kui ka põgenike majutusasutustes Eestis. Sõjaolukorra tõttu pidime rakenduses viima sisse mitmed olulised muutused - rakendust on võimalik kasutada ilma stabiilse internetiühenduseta ning see on optimeeritud ka madalama jõudlusega seadmetel kasutamiseks. Samuti viisime sisse mahukad uuendused seoses mängukeskkonnaga, tegevus toimub nüüd linnakeskkonna asemel looduskeskkonnas, kuna lapsed tundsid sõjaolukorras end linnakeskkonnas vähem turvaliselt. Rahustav looduskeskkond annab kogu lahendusele palju juurde. Viisime tegevused läbi tänu partneritele, kes toetasid meie teenusepakkumist.
Triumf Health on teinud ka strateegilisi muutusi, et laiendada oma tegevust uutele turgudedele. 2022. aastal muutsime hinnastamise ja turule sisenemise strateegiat ja kommunikatsioonisõnumeid, millega jätkame ka 2023. aastal. Vaatamata raskustele on ettevõte on suurendanud oma turuosa ja laiendanud oma klientide baasi. Sh 2022. aastal laienesime ka laheriikidesse alustades Araabia Ühendemiraatidest, kus teeme progressi edasimüüja kaudu, et Triumfland Saga saaks osaks koolides pakutavast tervishoiuteenusest. 2023. aasta eesmärgiks on mitmekordistada müügitulu ning laieneda uutele sihtturgudele sh Aafrikas. 2023. aasta eesmärk on ettevõtte kasv, samuti jätkame investeerimisega tootearendusse ja teadustegevusse.
Kommentaarid (0)