EHM DESIGN OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Kuna maailm muutub üha teadlikumaks meie tarbimisharjumuste keskkonna- ja sotsiaalsetest mõjudest, on jätkusuutlik mood kujunenud rõivatööstuse oluliseks liikum

Jätkusuutliku moe kunst

Kuna maailm muutub üha teadlikumaks meie tarbimisharjumuste keskkonna- ja sotsiaalsetest mõjudest, on jätkusuutlik mood kujunenud rõivatööstuse oluliseks liikumiseks. See esindab ühist pingutust rõivatootmise ja -tarbimise ökoloogilise jalajälje käsitlemiseks, tagades samal ajal töötajate õiglase ja eetilise kohtlemise kogu tarneahelas.

Jätkusuutlik mood on termin, mis hõlmab mitmesuguseid praktikaid, mille eesmärk on vähendada moe tööstuse negatiivset keskkonnamõju. See hõlmab pühendumust keskkonnasõbralike ja sotsiaalselt vastutustundlike rõivaste tootmisele.

Moetööstus on maailma üks suurimaid saastajaid, jäädes alla vaid naftale. Tekstiilitootmine tarbib tohutul hulgal vett ja energiat, samuti aitab see kaasa reostusele ja jäätmetele. Jätkusuutlik mood püüab neid probleeme leevendada, võttes kasutusele vähem kahjulikke praktikaid planeedile ja selle elanikele.

Jätkusuutliku moe tugisambad

Jätkusuutliku moe südameks on eetilised tootmistavad. See tähendab, et moetööstuse töötajaid koheldakse õiglaselt, tagades ohutud töötingimused, õiglase töötasu ja austuse nende õiguste vastu.

Keskkonnamõju vähendavate materjalide valimine on jätkusuutliku moe teine nurgakivi. See hõlmab orgaanilisi kangaid, taaskasutatud materjale ja uuenduslikke tekstiile, mis on kavandatud olema jätkusuutlikumad. Jätkusuutlik mood rõhutab ka kvaliteetsete rõivaste loomise tähtsust. See tähendab investeerimist kvaliteetsetesse materjalidesse ja meisterlikkusse, samuti selliste tükkide kujundamist, mis on ajatud, mitte trendipõhised.

Väljakutsed jätkusuutliku moe omaksvõtul

Üks suurimaid väljakutseid jätkusuutlikus moes on laialt levinud kiirmoe mentaliteet, mis eelistab odavat, ühekordset riietust kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse asemel. Teine väljakutse on muuta jätkusuutlik mood laiemale publikule kättesaadavaks ja taskukohaseks. Kuigi jätkusuutlikud rõivad on sageli kallimad nende kvaliteedi ja eetilise tootmise tõttu, on oluline leida viise, kuidas muuta need keskmisele tarbijale kättesaadavamaks.

Kuidas jätkusuutlik mood omaks võtta?

Jätkusuutliku moe omaksvõtt algab garderoobi loomisest, mis peegeldab jätkusuutlikkuse põhimõtteid. See hõlmab mitmekülgsete, hästi valmistatud ja jätkusuutlikest materjalidest valmistatud esemete valimist. Jätkusuutlike äritavasid eelistavate brändide toetamine on veel üks viis jätkusuutliku moe edendamiseks. Nende ettevõtete toodete ostmisega saavad tarbijad aidata suunata tööstust jätkusuutlikumate praktikate poole.

Teadlike ostuharjumuste kujundamine on samuti oluline. See tähendab ostude hoolikat kaalumist, kvaliteedi eelistamist kvantiteedile ja rõiva kogu elutsükli arvestamist.

Tehnoloogia roll jätkusuutlikus moes

Tehnoloogial on jätkusuutlikus moes oluline roll, uuendustega kangaste tootmises ja tootmisprotsessides, mis vähendavad jäätmeid ja keskkonnamõju. Tehnoloogia edusammud aitavad kaasa ka suuremale läbipaistvusele ja jälgitavusele moe tarneahelas, võimaldades tarbijatel teha teadlikumaid otsuseid oma riiete ostude kohta.

Avasta jätkusuutlikkuse elegants Eve Hansoniga, kus ajatu disain kohtub eetilise meisterlikkusega!

TOOTEVALIK

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

EHM DESIGN OÜ tegevusaruanne 2023

Omades pikaaegset tööstusdisaineri ja stilisti kogemust, asutas Eve Hanson 2018.aastal oma firma EHM Design OÜ ja loob selle alt rõivaid ja aksessuaare omanimel
ssb.ee
Omades pikaaegset tööstusdisaineri ja stilisti kogemust, asutas Eve Hanson 2018.aastal oma firma EHM Design OÜ ja loob selle alt rõivaid ja aksessuaare omanimelisele brändile Eve Hanson. Bränd sündis soovist luua hästi istuvaid, kvaliteetsetest materjalidest kuid samas põnevaid rõivaid mis kestaksid hooajast hooaega. Kollektsiooni aluseks on teadmised ja teadlikkus, selles on ühendatud tulevikku vaatav moeidee ja ajatu jätkusuutlik disain. 2020. aasta lõpus avati Eve Hansoni stuudio-pood Telliskivi Loomelinnaku poetänaval, kuid jätkub ka edasimüük teistes disainipoodides Eestis. 2023. aasta

Kuidas oma riietust aksessuaaridega täiendada?

Aksessuaarid on naise riietuse hüüumärk. Neil on moes pöördeline roll, pakkudes võimalust väljendada isiklikku stiili, lisada isiksust ja muuta lihtne välimus m
ssb.ee
Aksessuaarid on naise riietuse hüüumärk. Neil on moes pöördeline roll, pakkudes võimalust väljendada isiklikku stiili, lisada isiksust ja muuta lihtne välimus millegi suurepäraseks. Õiged aksessuaarid võivad öelda palju sinu moemõistmise ja detailidele tähelepanu pööramise kohta. Aksessuaaride kasutamine on kunstivorm, mis hõlmab esemete valimist, mis täiendavad sinu riietust ja tõstavad esile sinu üldist välimust. See on õige tasakaalu leidmine sinu riietuse ja lisandite vahel, mida otsustad kanda. Aksessuaaride tüübid, mis tõstavad sinu riietust esile Ehted on aksessuaaride kasutamise

5 ajatut eset, mis peaks iga naine omama

Iga garderoob on isiklik aaretekogu, mis räägib individuaalsest stiilist ja elu erinevatest sündmustest. Nõudlikule naisele on teatud esemed, mis peavad vastu a
ssb.ee
Iga garderoob on isiklik aaretekogu, mis räägib individuaalsest stiilist ja elu erinevatest sündmustest. Nõudlikule naisele on teatud esemed, mis peavad vastu aja ja moe mööduvatele trendidele. Need on hädavajalikud, sartoriaalsed ehitusplokid, mis moodustavad tõeliselt mitmekülgse ja püsiva garderoobi aluse. Selles postituses uurime viit ajatut eset, mis peaks iga naine omama, pakkudes nii stiili kui ka funktsionaalsust. Väike must kleit Väike must kleit (LBD) on olnud moe põhielement alates sellest, kui Coco Chanel tutvustas seda 1920. aastatel. Selle areng on näinud seda läbi erinevate

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.