FUTURIST ESTONIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1052 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeri

FUTURIST ESTONIA OÜ hetkeolukord

Juba 1052 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Futurist Estonia OÜ tegevus 2024. aastal keskendus ettevõtete kasvu toetamisele kahel põhisuunal: 1. töötubade, strateegiapäevade ja koolituste korraldamine Futuristi brändi alt; 2. videoproduktsiooni teenuste pakkumine Epicfilmi brändi alt.

Aasta jooksul viidi läbi mitmeid arengupäevi, disainitöötubasid ja koolitusi nii avalikus kui ka erasektoris. Fookuses olid teemad nagu meeskondade koostöövõimekuse kasvatamine, strateegiline planeerimine ja innovatsiooni toetamine. Kasutati kaasaegseid fasiliteerimisvõtteid ja disainmõtlemise tööriistu.

Videoproduktsiooni valdkonnas toodeti Epicfilmi alt kümneid kõrgekvaliteedilisi toote-, teenuse- ja brändivideoid. Projektid viidi ellu koostöös suuremate ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetega, eesmärgiga tugevdada klientide turunduslikku mõju ja usaldusväärsust. Erilist rõhku pöörati efektiivsele tootmisele, sisulisele selgusele ja visuaalsele kvaliteedile.

Ettevõtte sisemiselt tehti samme protsesside korrastamiseks ja brändide eristamiseks, et toetada mõlema suuna kasvu ja nähtavust.

2025. aasta plaan

Aastal 2025 plaanitakse tegevust kasvatada ja tugevdada järgmistes suundades: • Futurist: – Arendada välja uued koolitus- ja töötooteemad, keskendudes juhtide arendamisele ja strateegilisele mõtlemisele.

– Tõsta teenuste nähtavust Eesti ettevõtlusmaastikul läbi sihitud turundustegevuste.

– Suurendada avalike töötubade ja seminaride mahtu.

• Epicfilm: – Keskenduda veelgi enam B2B sektori ettevõtetele, pakkudes neile regulaarset videopartnerlust.

– Arendada sisemisi tootmisprotsesse ja laiendada meeskonda.

– Tugevdada koostööd agentuuride ja turundusosakondadega, et pakkuda neile paindlikke ja mõjusaid videolahendusi.

Fookuses on mõlema brändi positsioneerimise selgem eristamine ja teenuste skaleerimine, eesmärgiga suurendada ettevõtte käivet ja mõju. Lisaks jätkatakse investeerimist teenuse kvaliteeti,

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas saada hakkama keeruliste olukordadega koosolekutel

Oled kindlasti olnud koosolekul, kus keegi peab pika monoloogi, teised pööritavad silmi või kaotavad järje. Või siis valitseb piinlik vaikus ja ideid tuleb tiku
futurist.ee

Ligipääsetavus kui konkurentsieelis: kuidas UX audit aitab äri kasvatada?

Veebileht või digiteenus peab olema ligipääsetav kõigile – sõltumata vanusest, tervislikust seisundist või erivajadusest. Ligipääsetavus pole ainult sotsiaalne
futurist.ee

Virtuaalkoosolekud, mis päriselt toimivad

Virtuaal- ja hübriidkoosolekud on saanud meie igapäevaseks töövormiks. Need pakuvad paindlikkust, võimaldavad töötada hajusalt ning säästavad aega. Samal ajal k
futurist.ee

Kuidas suurendada oma strateegiapäeva mõju?

Strateegiapäev ei ole üks päev, see on protsess. Loe, kuidas eeltöö, teadlik juhtimine ja järgnevad sammud muudavad strateegiapäeva päriselt mõjusaks.
futurist.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.