MIRAME OÜ hetkeolukord
Juba 2860 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,5 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2022
Osaühing Azzza, mis asutati 12. juunil 2018, on kaasaegne käsitöö veebikaubamaja, mis on pühendunud Eesti mikrotootjate isetehtud kauba populariseerimisele ja komisjonimüügile läbi erinevate kanalite. Azzza OÜ on ainulaadne ettevõte, mis on pühendunud kohalike tootjate toodete esiletoomisele ja nende toodete turustamisele laiemale publikule.
Esimesel aruandeaastal, 2018, sisenes Azzza turule, avaldades oma veebilehe ja alustades koostööd sobivate mikrotootjatega. See oli aasta, mil ettevõte katsetas erinevaid kanaleid, et jõuda potentsiaalsete ostjateni, uurides ja analüüsides, millised kanalid on kõige tõhusamad.
Järgneval majandusaastal, 2019, keskendus ettevõte koostööpartnerite otsimisele ja kaubamärgi arendamisele. Selle aasta jooksul tehti plaane tegevuse laiendamiseks, kaasates rohkem mikrotootjaid ja optimeerides turunduskanaleid, et jõuda suurema hulga ostjateni. Selle strateegia eesmärk oli katta kahjumit, mis oli tekkinud ettevõtte esimesel tegevusaastal.2019. aasta lõpus omandas Azzza OÜ ka endanimelise kaubamärgi, mis varasemalt oli emaettevõtte nimel. See oli oluline samm ettevõtte brändi tugevdamiseks ja selle tuntuse suurendamiseks.2022. majandusaasta lõppes ettevõttele kahjumiga, kuid emaettevõtja antud laen on kahjumi katmiseks mitterahalise sissemaksena kantud omakapitali koosseisu. See on oluline märk ettevõtte pühendumusest oma eesmärkide saavutamisele, hoolimata majanduslikest raskustest.2023. aastal jätkab ettevõte senist majandustegevust ja plaanib käivet suurendada. See näitab, et Azzza OÜ on pühendunud oma missioonile ja on valmis tegema kõik vajaliku, et saavutada oma eesmärke ja jätkata Eesti mikrotootjate toodete populariseerimist.
Kommentaarid (0)