TIKAPU OÜ hetkeolukord
Juba 329 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
2022 a. oli OUn-le TIKAPU endiselt väga raske, kuna välisturistide liikumine oli väikese mahuline ja kohalik elanik tegi oma peamisi valikuid valdavalt allahindlusi silmaspidades ja püüdis vältida oma kulutusi riietele ning teha mitte emotsioonidel põhinevaid oste.
Tegime 2020.a. e-poe ja pakkusime erinevatel välimüükidel tooteid, kuid müüke ei toimunud, et põhjendada kaupluse rendipinna omamist.
Hakkasime lõpetama koostöölepinguid ja oma tegevust kokku tõmbama, sest polnud võimalik kulusid katta.
Covidi aastad olid rasked ja järgnevad aastad samuti. Keeruline oli konkureerida nii Stockmanni kui ka Zalando jt veebikeskkondadega, kes said pakkuda suuremaid allahindlusi kuna pakkusid eelmiste hooaegade kaupa.
Kõigi nende tegevusrohkete aastate põhjal on OÜ-le TIKAPU selgeks saanud, et eesti kohalik elanik teeb oma peamisi valikuid e-kaubanduses ja sooritab oste allahindlusi pakkuvatest veebikeskkondadest. Kuigi avasime ka 2020 a. oma e-poe, ei toonud see loodetud edu ja kasumlikkust.
Ettevõtluse eesmärk on ikkagi kasumit teenida!
Proovisime koostööd teha teise ringi kauplustega, et kauba jääkidest lahti saada, aga see ei õnnestunud.
Kommentaarid (0)