UHUU CLUB OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 431 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 1,3 punktiga aga komment

UHUU CLUB OÜ hetkeolukord

Juba 431 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 1,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Ülevaade tegevusest 2024. aasta oli Uhuu Club OÜ jaoks sihipärase ümberkujundamise ja uue strateegilise suuna kujundamise aasta. Ettevõte alustas oluliste muudatustega oma tegevusvaldkonnas, liikudes varasemalt tegevuselt uuele ärimudelile, mille keskmes on e-kaubandus ja kaubamärgi arendamine.

Tegevusala muutus ja suunamuutus

Aasta jooksul tehti otsus senine tegevusala ümber hinnata ning suunata tähelepanu tootearendusele ja digitaalsele müügikanalile. Eesmärgiks sai välja töötada omanäoline toode või kontseptsioon ning rajada sellele toimiv ärimudel.

Investeeringud ja ettevalmistused

Ettevõte investeeris olulisel määral: veebipoe arendamisse, eesmärgiga luua professionaalne ja kasutajasõbralik müügiplatvorm; (cid:127) visuaalse identiteedi ja brändi kujundamisse, et eristuda turul ja luua sihtrühmas (cid:127) usaldusväärsust.

Samas oli fookuses sobivate kommunikatsioonivormide ja turunduskanalite testimine, et mõista, kuidas oma toodet kõige paremini tutvustada ja kliendini viia.

Ettevõtte finantsiline seis ja sihid 2024. aastal ettevõtte müügitegevus alles valmistati ette ning aktiivset tulu teenivat müüki ei toimunud. Fookus oli stardiplatvormi loomisel ning eelduste täitmisel, et järgmistes majandusaastates saaks alustada reaalse müügitegevusega.

Üheks lähiaastate oluliseks eesmärgiks on: müügitegevuse käivitamine ja esmaste tulemuste saavutamine; (cid:127) negatiivse omakapitali katmine ja ettevõtte finantsilise jätkusuutlikkuse tagamine.

(cid:127)

Tulevikuperspektiiv

Ettevõte jätkab tööd oma toote ja kaubamärgi arendamise nimel ning valmistub aktiivseks sisenemiseks turule. 2025. aasta eesmärgiks on käivitada toimiv müügistrateegia, luua esimesed püsisuhted klientidega ning alustada tulu teenimist.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.