BOBA KODA OÜ hetkeolukord
Juba 1198 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga ja kommenteeritud 300 korda.
Tegevusaruanne 2023
Ettevõte asutati eesmärgiga tuua Eesti turule kõrgema taseme kvaliteetse mullitee kogemus, keskendudes esmaklassilistele koostisosadele ja kõigele, mis on käsitööna valmistatud tehispulbrite ja maitseaineteta.
Aastatel 2018 ja 2019 rentisime vastavad äripinnad ja alustasime projekteerimistöödega. Tegime täieliku renoveerimise ja hankisime kõik vajalikud load ning avasime klientidele 2019. aasta detsembris. Alates 2019. aasta detsembrist kuni tänaseni oleme töötanud selle nimel, et luua kindel kliendibaas ja juurutada kontseptsiooni pakkuda kvaliteetseid jooke, kasutades esmaklassilisi koostisosi. Võime uhkusega tõdeda, et pakume üht parimat klienditeenindust ning suutsime jääda truuks oma väärtustele oma toodete kvaliteedi osas ka globaalsest Covid-19 hädaolukorrast tingitud väljakutsetel tarneahelas.
Olime esimene ettevõte, kes pakkus bambuskiust kõrsi, mis on 100% kodus komposteeritavad, ja plaanime tulevikus kasutusele võtta säästlikumad kaasavõetavad pakendid.
Tulevikuplaanid hõlmavad tööd jätkusuutlikuma ettevõtluse ja Eestis laienemise suunas.
Kommentaarid (0)