ARTINEERING OÜ hetkeolukord
Juba 326 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Artineering OÜ 2024. aasta on olnud Artineeringu jaoks põnev aasta, sest Netflixis esilinastus esimene meie pistikprogrammi kasutav animafilm. Andsime välja oma tarkvara esimese värskenduse Flair 1.1 koos toon- ja sketch lines stiili ning paljude uute funktsioonidega. Samuti alustasime tööd uute klientidega kohandatud arenduse kallal ja hakkasime uurima meie pistikprogrammi järgmist hostrakendust Unreal Engine.
Esimene kvartal algas Flairi seni suurima värskenduse Flair 1.1 väljalaskmisega. Sellel versioonil oli lisaks võnkumise ja geomeetria hägustamise efektidele uus joon- ja sketch lines stiil. Pärast seda parandasime ja lahendasime kiiresti kõige pakilisemad probleemid ning andsime välja versiooni Flair 1.1.1, mis pakkus ka võimaluse salvestada kõik renderduskäigud antialiase abil. Nende väljaannetega kaasnesid õpetused uute realaadide kasutamise kohta. Veebruaris ilmus ka Dreamworki film Orion and the Dark, mis pälvis fantastilise kriitika vastuvõtu (92% saidil Rotten Tomatoes), mis on esimene täispikk animafilm, mis kasutas kogu selle esitusaja jooksul Flairi.
Teises kvartalis osalesime nii FMX-il kui ka Annecyl, kohtusime potentsiaalsete klientidega ja jõudsime järele olemasolevatele. Külastasime ka
Mikros Animationi Prantsusmaal Pariisis, kus arutasime viljakaid arutelusid, kuidas jätkata koostööd pärast edukat koostööd Orioni ja Darkiga.
Arenduspoolel keskendusime installikogemuse sujuvamaks muutmisele ja ametliku toe lisamisele RHEL-põhistele Linuxi distributsioonidele.
Kolmandas kvartalis alustasime Hispaanias A Coruñas asuva Antaruxa kohandatud arendustegevusega, arendades Flairis uusi efekte tulevase animeeritud lühifilmi jaoks. Hakkasime uurima ka Flair for Unreal Engine juurutamist, uurisime Slate'i GUI raamistikku ja olemasolevate
Qt-põhiste GUI-de võimalikku taaskasutamist. Augusti lõpus andsime välja uuendatud installikogemuse, parema stabiilsuse ja kiirusega versiooni Flair 1.1.2 koos ametliku Linuxi ja Maya 2025 toega. Samuti hakkasime kirjutama uut õpetuste seeriat, mis käsitleb kõiki Flairi kunsti suunamise tööriistu.
Lõpetasime töö Antaruxaga 2024. aasta viimases kvartalis, vabastades meid rohkem kohandatud arendustööst, seekord Kuveidis asuvast ettevõttest Invisible Inc. Novembris andsime välja versiooni Flair 1.1.3, mis paljastas meie sisemised API-liidesed stiili importimiseks/eksportimiseks ja eelseadistuste laadimiseks/salvestamiseks koos Nuke'i ja Fusioni failide värskendustega, mis võimaldavad Flairi stiilide edasist koostamist. Samuti salvestasime ja avaldasime õpetussarja Flairi installimise kohta, mis juhendab kunstnikke installi- ja litsentsimisprotsesside ajal.
Kuna 2024. aasta on möödas, hõlmavad meie plaanid aastaks 2025 välja anda Flair 2.0, mis on esimene suurem Flairi värskendus Maya jaoks, ning Flair for Unreal Engine esimene väljalase, laiendades seeläbi meie kasutajabaasi ja tööstusharusid, mida Flair teenindab, väljaspool animatsioonitööstust. Samuti ootame huviga toetama järgmise animamängufilmi tootmist, mis tõotab tulla seni üks põnevamaid stiliseeritud projekte.
Kommentaarid (0)