KORALLIKASS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 39 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritu

KORALLIKASS OÜ hetkeolukord

Juba 39 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

OÜ Korallikass asutas 4. aprillil 2019 eraisik, kes on organisatsiooni omanik, ainu liige ja ainutöötaja. OÜ Korallikass juhindub oma tegevuses organisatsiooni põhikirjast ning Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest ja nende alusel antud põhimäärustest.

OÜ "Korallikas" põhitegevuseks on spetsialiseerimata jaekaubandus läbi veebipoe (EMTAK 46901). Peamisteks kaubagruppideks, millega

Euroopa Liidus kaubeldakse, on aia- ja aiandustooted, kodu- ja turismikaubad, kodu- ja hobikaubad. Ettevõttel puudub ladude ja laoseisude kirjeldus; peale ostja poolt e-poes tellimuse esitamist esitatakse päring tarnijale, kes valmistab toote ja saadab selle ostjale. Ettevõte pakub ka kliendi soovil eelnimetatud gruppide kaupade digitaalse reprodutseerimise teenust. Kaasaegsed tootmismeetodid kasutades 3D-printimise tehnoloogiaid, laserlõikamise ja freesimise ning graveerimise kompleksi – need tehnoloogiad ja seadmed on partnerettevõtete käsutuses, kellega on loodud vastavad kontaktid.

Ettevõtte peamisteks sihtturgudeks on Euroopa Liidu liikmesriikide turud, eelkõige tänu reeglite sarnasusele kogu liidus, aga ka Euroopa stabiilsest, ettevõtlust ja innovatsiooni soodustavast poliitilisest keskkonnast.

Ettevõtte veebipood avaldati Internetis 17.04.2021. Kuni 2022. aasta alguseni äriregistris registreerimise hetkest ettevõte tegelikult majandustegevust ei teostanud, vaid teostas ettevalmistava ja korraldusliku iseloomuga tegevusi. Seega toimuvad ajavahemikul ettevõtte registreerimise hetkest kuni Internetis avaliku pakkumise tegemiseni järgmised sündmused: (cid:127) spetsifikatsioonide valik ja programmeerimine toote prototüüpide digivormidega töötamiseks; konto avamine Soome finants Holvi; (cid:127) Sõlmiti tellimuslepingud kahe tarnijaga Indiast ja Hiinast ning sõlmiti suhted Prantsuse ettevõttega Sculpteo, mis on 3D-printimise liider; (cid:127) prografi toodete moodustamine ja väljakujunenud valik; (cid:127) poe veebiplatvormi loomine ja dokumentaalbaasi kooskõlla viimine Euroopa Liidu seadusandlusega.

Nii et muuhulgas saame eristada järgmisi valdkondi, milles ettevõte uuringuid ja analüüse tegi: (cid:127) tehniliselt keerukate eritellimustoodete projekteerimine ja ehitamine, kasutades sobivaid CAD-programme sellistes valdkondades nagu tark põllumajandus ja tark kodu; (cid:127) tekstiiltoodete projekteerimine ja valmistamine vastavalt kliendi individuaalsetele parameetritele, kasutades sobivat kaasaegset mõõtmist; (cid:127) tööriistad ja spetsiaalsed CAD-programmid; (cid:127) temaatiline turism; (cid:127) põllumajandussaaduste kogumine, töötlemine ja tootmine.

Alates ettevõtte veebipoe avaldamisest Internetis 17. aprillist 2021 kuni detsembrini 2021 viis ettevõte läbi turundusuuringu, mille eesmärk oli välja selgitada prognoositavad müügi- ja kasuminäitajad lähtuvalt tuvastatud kliendigrupi suurusest ning turuanalüüs. Ettevõte on registreeritud ka käibemaksukohustuslasena ning ühendatud OSS ja IOSS süsteemidega. Uuringu tulemusena töötati välja statistika, mis võimaldab analüüsida müügiplaane. Ettevõtte veebipoe kodulehe igakuine külastajate arv oli 200 inimest kuus; sel perioodil müüki ei toimunud, sest reklaamikulud puudusid ning põhieesmärk selles etapis oli kontrollida, tuvastada ebakõlasid ja vigu veebipoe töös. Veebipoe kaubaartiklite valik koos käibemaksuga on 10 eurost 40 euroni, keskmine eeldatav kasum müüdud tooteühiku kohta oli 8 eurot.

2022 aastal oli ettevõtte peamisteks eesmärkideks kliendibaasi arendamine ja partnerite võrgustiku laiendamine, millega seoses plaanis ettevõte kuni 2024. aasta aprillini suurendada igakuiseid reklaami- ja promokulusid, mille maht võimaldaks kaasata. iga kuu umbes 60 000 inimesest koosnev potentsiaalsete ostjate auditoorium, mille hinnanguline konversioonimäär on 1,5%, mille tulemuseks oleks igakuine keskmine müügimaht 900 ühikut. Üldiselt oli ettevõtte strateegia analüüsitud andmete ja ettevõtte käsutuses olevate ressursside põhjal saavutada 2024.

aasta aprilliks süstemaatiliselt müügitase 2000 ühikut kuus, mis moodustaks iga kuu 16 000 eurot kasumit. Seega planeeris ettevõte perioodil kuni 2024. aastani ettevõtte arengukava kohaselt netovara suurendamist põhikapitali sissemakse ja registreerimise kaudu ning müügist saadud kasumit, millest suurem osa oli plaanis reinvesteerida. arengu põhisuundades.

Firma plaanidel polnud aga määratud täituda. 2022 tekkisid ettevõttel probleemid sularaha saatmise, vastuvõtmise ja üldse rahavooga. Meie äripartnerid hakkasid oma deklareeritud kohustustest ükshaaval loobuma, mille tulemusena muutus ettevõtlustegevuse üldiselt võimatuks.

Seoses eeltooduga ei õnnestunud ettevõttel oma eesmärke saavutada ning. aasta lõpuks otsustati ettevõte likvideerida, mida tehakse kohe pärast käesoleva 2022 majandusaasta aruande esitamist.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.