MALIBA MAKASI TOURISM OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,7 punktiga aga kommente

MALIBA MAKASI TOURISM OÜ hetkeolukord

Juba 480 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,7 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

2024. aasta oli suure nõudluse ja tegevuskoormuse aasta. Päringute ja reisikavatsuse arv kasvas märkimisväärselt, peegeldades COVID-järgset reisitellimuste jätkuvat taastumist. Keeruliste ja lühiajaliste taotluste arvu kasv ületas aga meie tootmisvõimsust, tekitades pakkumiste menetlemisel kitsaskohti ja jättes kasutamata konversioonivõimalused.

Finantstulemused.

Tulu kasvas aastaga ~50%, mis näitab meie eritellimusel valmistatud toote järele head turunõudlust. Tootmisvõimsuse probleemi lahendamiseks suurendasime investeeringuid inimestesse: personalikulud tõusid 57,5 nntuhandelt eurolt 131,2 tuhande euroni (+73,7 tuhat eurot; +128%) (kasutati alltöövõttu). Kuigi see kulubaasi järsk muutus oli vajalik, kasvas see kiiremini kui müük, vähendades keskmist kasumlikkust.

Kasumlikkust mõjutasid lisaks:

Nõudlikumad ja ajatundlikumad kliendid väga konkurentsitihedas keskkonnas (suurem müügieelne pingutus broneeringu kohta).

Noteeringute kasumlikkuse langus valuutakomponentide volatiilsuse tõttu.

Üldine kulude inflatsioon tarnijate ja teenuste lõikes.

Tegevus ja võimekus.

Töövõime suurendamiseks kaasasime väliseid konsultante. Arvestades meie nišis vajalike teadmiste sügavust, on efektiivne käivitusperiood 9–18 kuud. Koolitus toimus 2024. aasta jooksul; eeldame oluliselt suuremat pakkumiste läbilaskevõimet 2025. aastal, kui need konsultandid saavutavad tootlikkuse.

Strateegiline positsioneerimine.

Peamine nihe pärast COVID-19 pandeemiat on olnud turul ootus „kohesuse“ järele, mis ei ole kooskõlas eritellimusel disaini meisterlikkusega.

2024. aastal suurendas see ebakõla päringute mahtu, kuid vähendas keskmist ostuvalmidust. Meie strateegia 2025. aastaks on suunata tähelepanu segmentidele, mis hindavad kiiruse asemel asjatundlikkust, juurdepääsu ja kvaliteeti, ning loobuda madala tootlikusega ja kiireloomulistest päringutest, mis kahjustavad marginaali ja meeskonna keskendumist.

2025. aasta väljavaated ja prioriteedid.

Oleme 2025. aasta suhtes kindlad kolmel rindel:

Marginaali kaitse. Rangemad valuutakursipraktikad (hinna kehtivusajad, selgemad valuutaklauslid), pakendatud lisad ja minimaalselt teostatavad marsruudiulatused brutomarginaali kaitsmiseks.

Läbilaskvus ja reageerimisaeg. Koolitatud konsultantide tööle asumise, standardiseeritud ulatuse määramise ja triaaži abil suudame täita ootused kiiremini, ilma et see kahjustaks kvaliteeti.

Nõudke kvaliteeti. Turundus on suunatud kõrgema väärtusega geograafilistele piirkondadele ja partneritele, kes hindavad teenindust ja teadmisi.

Me vähendame rõhku kanalitele, mis pidevalt toodavad madalat tulu ja suurt teenuse viivitust.

Peamised algatused on juba käimas.

Võimsus ja protsess: päringute triaaž (sobivuse/teostatavuse väravad), mallide kaupa marsruudi „starterkomplektid“ sihtkoha järgi, SLA eesmärgid müügivihje etapi järgi.

Kommertsdistsipliin: valuutapiirangud pakkumistele, sissemaksete ajastus seotud intressimäärade hoidmisega ja selgemad kehtivusajad.

Turunduse fookus: sisu ja üleskutsed tegutsemisele, mis on suunatud „konsultatiivsetele, kohandatud“ ostjatele; kvalifikatsioonikeel, mis seab ootused disaini ajakavadele.

Kokkuvõte.

2024. aasta tõestas nõudluse vastupidavust rätsepatööna valminud Aafrika reiside järele ja kinnitas meie investeeringuid inimestesse. Kuigi kasumlikkus langes värbamise ja tootlikkuse vahelise ajalise lõhe – ning väliste survete, näiteks valuutakursside ja inflatsiooni – tõttu, astume 2025. aastasse paremini personaliga, valivamalt ja operatiivselt teravamalt. Ootame paremat brutomarginaali säilitamist ning kiiremaid ja järjepidevamaid pakkumistsükleid, mis toetavad paremat konversiooni ja tulude kvaliteeti.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.