MUST POST OÜ hetkeolukord
Juba 575 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Äritegevus puudubJuhatuse liige Kristjan Karmo (15.04.2024): „Ettevõttes puudub endiselt äritegevus ja selle taaskäivitamist plaanis ei ole.“
Tegevusaruanne 2023
Must Post OÜ toodab lihtsasti jälgitavat harivat sisu keerulistel teemadel. Aitame klientidel korduvaid protsesse automatiseerida ja edastada oma sõnumit sõltumata asukohast. Seda ka olukordades, kus kirjeldusest ja staatilistest slaididest jääb väheks: saame sihtgrupi kohale viia ilma, et ta oma toast lahkuks.
Kuna video aitab inimlikul kontaktil levida 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas, aitasime 2022. aastal automatiseerida nii klienditoe, müügi, värbe kui ka brändinguga seotud sõnumeid.
Varasemalt Arvutimaailma YouTube kanalit hallanud tiim jätkas ka kolmandal tegevusaastal turusituatsiooniga tutvumist, sobivate niššide otsimist ja püsiva klientuuri kasvatamist. Nagu ka eelmistel aastatel, olid kõige lojaalsemad kliendid peamiselt tootmisettevõtted, PR-agentuurid,
IKT riistvara maaletoojad ja IKT teenuste valdkond.
Must Post otsib jätkuvalt võimalusi toodete ja teenuste müügiks ning vahendamiseks. Toodete osas oleme alustanud videoga seotud tehnika edasimüüki, online koolituste tootmist, osalesime ka auhinnatud telesarja tootmises. Teenuste osas kaalume einevate koolituste koostamist ja müüki. Vahenduseks otsime erinevaid meedia ja IT alaseid pakkujaid, et kliendipagasit ja pakutavaid võimalusi laiendada.
Esimestel aastatel jätkab Must Post võimalikult suures koguses erinevate teenustega eksperimenteerimist, et kliendi võimalusi edukuse suunas suurendada, kasvatada kogu turgu aususe ja läbipaistvuse suunas ning muuta maailm ilusamaks kohaks.
Kommentaarid (0)