HELMES GROUP AS hetkeolukord
Juba 1513 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Helmes Group AS on asutatud 24. oktoobril 2019. aastal, eesmärgiga tegutseda valdusühinguna, mis omandab ja hoiab teiste äriühingute osalusi. 2024. aasta konsolideeritud aruandes kajastuvad emaettevõtte Helmes Group AS ning tema tütarettevõtete - Helmes AS konsolideerimisgrupi ja Helmes CA OÜ finantsnäitajad. Helmes Group AS-s ei ole töötajaid ning selle tegevust planeerib ning juhtimist korraldab kaheliikmeline juhtkond. Emaettevõte Helmes Group AS on Helmes AS konsolideerimisgrupi äritegevuse jätkuvus. Helmes CA OÜ on valdusühing, mis omandab ja hoiab teiste äriühingute osalusi.
Aruandeaastal oli kontserni müügitulu 108,3 miljonit eurot (2023. aastal 100,9 miljonit eurot), peamine tulu teeniti ärikriitiliste tarkvaratoodete loomisest. Meie missiooniks on olla parim partner kasvuks nii oma töötajatele, klientidele kui ka ühiskonnale. Mõtestame kasvu pikaajalise, jätkusuutliku ja hooliva arenguna.
(cid:127) Soovime oma töötajatele pakkuda keskkonda, kus inimeste vaimne ja füüsiline tervis on hoitud ning nad võivad saavutada oma maksimaalse potentsiaali.
(cid:127) Töös klientidega keskendume pikaajalisele väärtustloovale koostööle.
(cid:127) Panustame ühiskonna arengusse, jagades oma teadmisi koolides, erialaüritustel ning osaledes suurmõjuga sotsiaalprojektides. Oleme olnud tarkvaraarenduspartnerid vähiravifondile “Kingitud Elu”, toetanud “Eduka Eesti” konkurssi ning edendanud kestliku tarkvaraarenduse parimaid praktikaid.
Ettevõtte peamine konkurentsieelis rahvusvahelisel tarkvarateenuste turul on üle 15 aasta jooksul uuringute tulemusel välja töötatud osati unikaalne tarkvaraarenduse töökorralduse mudel, mis on ettevõtte oluline intellektuaalne kapital.
Meie sihtklientideks on rahvusvahelised suured ettevõtted, mille töökeel on inglise keel ja kus investeeritakse aktiivselt äriprotsesside digitaliseerimisse. Olulised ärivertikaalid on logistika, tehnoloogia, telekommunikatsioon, äriteenused, tervishoid ja avalik sektor. Lisaks rahvusvahelistele korporatsioonidele on klientide hulgas ka keskmise suurusega kasvuettevõtteid, kelle konkurentsivõime aluseks on innovaatiline tarkvara ja järjest enam iseõppivatel algoritmidel põhinevad äriprotsessid.
Helmese pikaajaline visioon on olla parim tarkvarateenuste ettevõte Euroopas, lähtudes klientide ja töötajate rahulolu ning majandusliku efektiivsuse võimalikult objektiivsetest mõõtmistest. Kliendi rahulolu mõõtmist viime metoodiliselt läbi välise sõltumatu teenusepakkuja poolt alates 2011. aastast. Töötajate rahulolu mõõdame teaduslikel uuringutel põhineva ja Helmese tegevusmudelile sobitatud küsitlusmetoodikaga.
Visiooni teostamine tähendab pidevat uurimis- ja arendustööd äritiimide loomise, mõõtmise ja juhtimise meetodite täiendamisel, tehnoloogiate rakendamisel ja töötajate ning allhankepartnerite pideva efektiivse õppimise toetamises.
Helmese arendatud süsteemid on enamasti tehniliselt keerukad ning integreeritavad kliendi olemasolevate ja tulevikus loodavate teiste infosüsteemidega. Meie suurimad koostööpartnerid standardiseeritud tarkvara turul on Microsoft, SAP, Atlassian, Progress ja Aurea Software.
Vajadusel kasutame oma lahendustes ka teiste tootjate standardkomponente.
Helmese töötajaskond on rahvusvaheline, koosnedes erinevatest rahvustest spetsialistidest, kes töötavad mitmetes riikides. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas, peamised arenduskeskused on lisaks Eestile veel Lätis, Leedus ja Poolas. Meeskonnad töötavad lühemaid perioode ka klientide juures välisriikides. 2024. aastal oli Helmesel keskmiselt 1 166 täistööajale taandatud põhikohaga töötajat üle kõikide riikide (2023. aastal keskmiselt 1 203 töötajat).
2024. aasta majandustulemuste põhjal on Helmes üks suuremaid ja edukamaid tarkvaralahenduste eksportijaid nii Eestis kui Baltikumis.
Organisatsioon ja eesmärgid
Helmes toetub kolmele põhiväärtusele: hoolivusele, julgusele ning tulemuslikkusele.
Organisatsioonimudel põhineb professionaalsel partnerlusel. Muuhulgas tähendab partnerlus, et kõik meeskonnad, võtmeisikud ja ka välised hankepartnerid osalevad üksuste kasumite jaotamisel.
Helmese eesmärk on olla parim tarkvarateenuste partner Euroopas järgmiste mõõdikute järgi: (cid:127) klientide rahulolu; (cid:127) töötajate rahulolu; (cid:127) majanduslik efektiivsus.
Mõõdame neid tulemusnäitajaid juba üle 15 aasta. Juhtimisotsuste langetamisel lähtume töötajate ja klientide heaolust ning ettevõtte majanduslikust tulemuslikkusest.
Helmese 2024. aasta klientide soovitusindeksi (NPS) tulemus 68 peegeldab erakordselt head kliendirahulolu ning kinnitab tugevat usaldust ettevõtte vastu.
Kommentaarid (0)