TIKTAL OÜ hetkeolukord
Juba 1176 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
TIKTAL OÜ on asutatud 24.03.2020.
TIKTAL on TikToki mõjuisikutele ehk influenceritele keskenduv turundusagentuur, kes aitab kaubamärkidel ja agentuuridel sisuloojatega koostöös kampaaniaid ellu viia. Keskendume lõbusate ja eesmärgipäraste kampaaniate käivitamisele, teostamisele ja haldamisele. See aasta oli ettevõtte fookuses kasv suuresti tänu meie ametlikule partnerlusele TikTokiga. Oleme aidanud luua tuhandeid videoid sadadele kaubamärkidele, sealhulgas sellistele brändidele nagu Gucci, PlayStation ja Tiffany & Co. Meie edu on suurendanud kliendikontsentratsiooni eelkõige TikToki seotud, mis on tekitanud vajaduse koostöö mitmekesistamiseks.
Mida me teeme? Influencer-kampaaniad: Loome ja haldame sünergilisi suhteid kaubamärkide ja sisuloojate vahel.
Meediahaldus: Võtame enda kanda reklaamide haldamise, alates loovtöödest kuni tulemuslikkuse jälgimiseni.
Andmepõhine analüüs: Loome üksikasjalikke aruandeid, keskendudes meie klientide jaoks olulistele KPI-dele, olgu selleks siis teadlikkuse tõstmine või konversioon.
Aruandeaastal olulisi investeeringuid ega uurimis- ja arendustegevuse projekte ei toimunud.
TIKTAL OÜ tegevus ei ole tsükliline ega hooajaline.
Ettevõtte tegevusega ei kaasne olulisi keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid.
Majandusaastal ja aruande koostamise perioodil ilmnenud valuutakursside, intressimäärade ja börsikursside muutumisega seonduvad riskid ettevõtjale on olnud väheolulised.
Peamised finantssuhtarvud ja nende arvutamise metoodika: 2022 2021
Käibe muutus (%) = (müügitulu 2022-müügitulu 2021)/müügitulu 2021*100 754,01% 1503,45%
Lühiajaliste kohustiste kattekordaja = käibevara/lühiajalised kohustised 12,33 3,1
Puhasrentaablus (%)= puhaskasum/müügitulu*100 35,7% 30,47%
ROA (%) = puhaskasum/varad*100 92,24% 62,92%
ROE (%) = puhaskasum/omakapital kokku*100 100,37% 91,04%
Ärieesmärgid tulevaks aastaks 1. Kliendibaasi mitmekesistamine: Töötada otse kaubamärkidega ja sõlmida pikemaajalisi lepinguid.
2. Geograafiline laienemine: Partnerlus suuremate meediaagentuuridega ja meie TikToki partnerluse laiendamine teistesse piirkondadesse nagu Euroopa ja Brasiilia.
3. Juhtimine: Tugevdada juhtkonda kogenenud meeskonnaga.
4. Operatiivne tõhusus: Investeerida tööriistadesse ja protsessidesse operatiivse tõhususe parandamiseks.
5. Teenuste laiendamine: Käivitada täiendavad teenused, nagu tasulise sisu haldamine TikToki reklaamidega.
6. Strateegilised partnerlused: Otsida rohkem strateegilisi partnereid, et tugevdada meie
Kommentaarid (0)