N.G.P EUROPE OÜ hetkeolukord
Juba 4275 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
N.G.P Europe OÜ põhitegevusala on alternatiivsete tubakatoodete hulgimüük. Meie eesmärk on pakkuda klientidele kvaliteetseid nikotiinipatju ning tõhusaid suitsetamisest loobumise lahendusi.
N.G.P Europe OÜ investeeris 2024 põhivarasse veel 2,3 miljonit eelkõige seoses uute liinide rajamisega Taanis asuvasse tehasesse (2023.aastal 3,9 miljonit eurot). Eesmärgiks on tootmisvõimsuse suurendamine, uute toodete väljatöötamine ja efektiivsuse parandamine. Uute liinide tehnoloogilised omadused võimaldavad meil pakkuda paremat tootekvaliteeti ja suuremat tootmismahtu. Olulises mahus investeeringuid langeb veel ka järgmistesse perioodidesse (2025-2026) - veel järgmise kahe aasta jooksul on plaanis investeerida uue tehase ehitusse 4 miljonit eurot. Oodatav kasutegur on suurenenud tootmisvõimsus, parem tootekvaliteet, efektiivsuse tõus ja konkurentsieelised.
Uurimis- ja arendustegevuse projekte ei olnud.
N.G.P Europe OÜ tegevusega ei kaasnenud olulisi keskkonna ja sotsiaalseid mõjusid.
Aruandeperioodi müügitulu oli 44 426 972 eurot (2023.aastal 27 684 648 eurot).
Kuigi paljud kulud suurenesid (kaubad, materjal, teenused, tegevuskulud, tööjõukulud maksudega), suutis ettevõte suurendada ettevõtte puhaskasumit. Aruandeaasta kasumiks kujunes 14 314 971 eurot (2023.aastal 9 519 763 eurot).
Tegevusharu makromajanduslik keskkond on aruandeperioodil olnud ettevõtte jaoks soodne. Turul on täheldatav nõudluse kasv ja tarbimistaseme tõus, mis on loonud eeldused müügitulu suurenemiseks. Ettevõtte põhitegevus – alternatiivsete tubakatoodete hulgimüük – kasvas 2024.
aastal 38% võrreldes eelneva aastaga. Müügitulu suurenemine tulenes nii olemasolevate klientide ostumahtude kasvust kui ka uute klientide lisandumisest, mis parandas ettevõtte positsiooni siseturul. Ettevõte jätkab 2025. aastal turuosa kasvatamist, keskendudes tootevaliku laiendamisele ja pikaajaliste partnerlussuhete arendamisele, arvestades samas regulatiivse keskkonna võimalikke muudatusi ning konkurentsiolukorra arengut.
Aruandeaastal müüdi kaupa lisaks Eestile ka Euroopa Liidu riikides nagu Leedu, Läti, Holland,
Rootsi, Slovakkia, Ungari, Belgia jne. Väljaspool Euroopa Liitu aga Marokosse, Suurbritanniasse ja Austraaliasse.
Järgmiste aastate plaanis on turuosa suurendamine, suunates oma eesmärk uute (hulgi) klientide leidmisele ning osalemine ka rahvusvahelistel messidel Saksamaal.
Äritegevus ei ole hooajaline, müügitegevus toimub aastaringselt.
Tavapärase äritegevuse käigus puutub ettevõte kokku erinevate finantsriskidega. Risk dEettfeinveõeteri toank spee akmuii sveõlitm avaalitku dtu flienvainktussrüisnkdidmeules,, smhi sk rveõdiibid mi-õ jjau vtaadlua uettaterivsõktitlee :eesmärkide saavutamist.
(cid:127) Krediidirisk on risk, kus ettevõte saab kahju, kui vastaspool ei täida oma lepingulisi finantskohustusi.
(cid:127) Valuutarisk ilmneb tehingutest, mis ei ole tehtud EUR valuutas.
Ettevõtte juhtkond analüüsib regulaarselt ettevõtte riske ja otsib pidevalt võimalusi maandamaks riskide ebasoodsat mõju äritulemusele. Mainitud finantsriskid aruandeaasta tulemusele olulist mõju ei avaldanud.
Juhtkonna hinnangul aruandekuupäeva järgselt ega ka aastaaruande allkirjastamise päeva seisuga ei ole toimunud ühtegi sündmust, mis omaks märkimisväärset mõju ettevõtte majandusaasta tulemusele.
Eesmärk on ka turundustegevuse laiendamine ja uute toodete tutvustamine ja reklaamimine.
Toodete müügimahu suurendamiseks on kavas 2025.a. palgata juurde uusi töötajaid.
Äriühingu juhatus koosneb kahest liikmest. 2024.aastal arvestati tasu ühele juhatuse liikmele 37 653 eurot.
Kommentaarid (0)