KSHS EUROPE OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 973 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga komment

KSHS EUROPE OÜ hetkeolukord

Juba 973 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

TEGEVUSARUANNE 2024

KSHS EUROPE OÜ 2024. aasta oli meie jaoks mitmes mõttes pöördelise tähendusega. Oleme 2020. aastast alates ehitanud üles tugevat ja isikupärastatud väikelaevade tootmise ärimudelit, mille fookus on Euroopa ja Põhja-Ameerika turgudel. Meie kaubamärgid LANDX BOATS, REVAL GRADE ja

VICTORY BOATS on kõik registreeritud Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis (EUIPO), mis annab meile kindla aluse rahvusvahelisel turul tegutsemiseks.

2024. aastal keskendusime eelkõige oma kohalolu suurendamisele Kanadas. Alustasime ettevalmistusi Toronto 2025 messiks, kaasasime uusi diilerikandidaate ja laiendasime aktiivselt oma diilervõrgustikku. Panustasime oluliselt rohkem turundusse ja reklaami, et kasvatada brändi nähtavust ning tugevdada sidet lõppkliendiga.

Üks olulisi muudatusi meie lähenemises oli see, et andsime klientidele rohkem võimalusi oma paatide personaliseerimiseks – olgu see värvide, varustuse või paigutuse osas. Soovisime, et iga meie poolt toodetud paat oleks omaniku nägu.

Majanduslikult ei olnud aasta lihtne. Aasta lõpetasime kahjumiga, mis ulatus -163 382 euroni. Osaliselt oli see jätkuks 2023. aasta majanduslangusest ja keerulisest olukorrast meie sihtturgudel, eelkõige Põhja-Euroopas, kus nõudlus ei taastunud soovitud tempos. Globaalsed pinged ja üldine ebakindlus on teinud arenguplaanide elluviimise keerulisemaks, kuid me ei ole hoogu maha võtnud.

Positiivse poole pealt – suurendasime oma tootmisvõimekust ning aasta lõpuks oli meil lõpetamata toodangut enam kui 300 000 euro ulatuses, mis näitab selgelt kasvavat tellimuste portfelli ja aktiivset tootmistegevust.

Sisenesime 2025. aastasse kindla plaaniga: valmistume 2026. aasta Toronto messiks, avame uut turgu AÜEs ja Austraalias, otsime võimalusi uue tootmishoone rajamiseks ning jätkame oma diilervõrgustiku ja tootearenduse tugevdamist. Meie eesmärk on kasvada targalt, olla paindlikud ning pakkuda maailmaklassi alumiiniumpaate inimestele, kes hindavad kvaliteeti ja isikupära.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.