LOOMETEHAS OÜ hetkeolukord
Juba 137 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Loometehas OÜ tegeleb rõivaste re-disainimise ja naturaalsetest materjalidest kudumite loomisega. Lisaks korraldame vastavasisulisi koolitusi ja töötubasid.
Ettevõtte missioon on luua naturaalsetest või taaskasutatud materjalidest julgeid ja stiilseid tooteid, mis rõhutavad kandja unikaalsust ja isikupära ning inspireerivad teda tegema teadlikke tarbimisvalikuid. Usume, et igaüks saab anda oma panuse säästlikuma tuleviku loomiseks ning meie roll on innustada inimesi astuma samme selles suunas.
Ettevõtte visioon on läbi unikaalsete kandmiskogemuste luua parem maailm.
Aastal 2021 lõpetas Loometehas OÜ tegevuse Tartu Aparaaditehases asunud stuudios, mis oli loodud töötubade ja muu huvitegevuse läbiviimiseks. Koroonapandeemiast tingitud liikumispiirangud ja koosviibimiste keeld muutsid stuudio ülalpidamise ebaotstarbekaks ning seetõttu lõpetas ettevõte majandusaasta kahjumiga.
Aastal 2022 võttis ettevõte uue suuna, keskendudes valmisriiete re-disainimisele ja kudumite loomisele. Koolitusi ja töötubasid korraldati endiselt, kuid enam mitte oma püsiruumides, vaid vastavalt kliendi poolt pakutud asukohtades. See vähendas püsikulusid ja elavdas tegevust, mille tulemusena paranesid ka majandustulemused. Ettevõtte eesmärgiks oli uute toodete arendamine, kudumibrändi ülesehitamine ning tegevuse viimine kasumisse.
Aastal 2024 pani ettevõte aluse omaniku omanimelise brändi Ülle Järv loomisele. Protsessi käigus alustati esimese ready-to-wear kudumikollektsiooni ettevalmistustega. Kollektsiooni esmaesitlus toimus 2025. aasta juunis Antoniuse moeetendusel Tartus. Et bränd saaks ennast tutvustada, on vajalikud prototüübid ja tooted, mida võimalikele edasimüüjatele ning klientidele esitleda. Kuna tootearenduse etapis keskendub ettevõte kollektsiooni loomisele ja turule sisenemise ettevalmistustele, ei toimu praegu aktiivset müüki ning ettevõte lõpetas ka selle majandusaasta kahjumis.
Ettevõtte lähiaastate eesmärkideks on: (cid:127) arendada ja täiendada kudumikollektsiooni, (cid:127) suurendada brändi nähtavust nii Eestis kui ka rahvusvahelisel turul, (cid:127) luua koostöösidemeid edasimüüjate ja klientidega, (cid:127) viia ettevõte jätkusuutlikult kasumisse.
Kommentaarid (0)