Ettevõtte lugu
Ettevõte keskendub toidulisandite müügile, eelkõige vitamiini spreide ja C-vitamiini geeli, ning selle esimesel majandusaastal on tehtud märkimisväärseid edusamme.
Brändi Vita Fontana loomine, tootmispartnerite leidmine, pakendite disainimine ja e-poe loomine olid vaid mõned sammud, mida ettevõte on astunud oma teekonnal. Samuti on tehtud põhjalikud analüüsid, sealhulgas konkurentsianalüüs ja SWOT analüüs, ning valmistatud reklaamimaterjale ning tootepilte ja -videosid.
Tulemused esimese majandusaasta jooksul on olnud lootustandvad, kuna ettevõte on juba leidnud esimesed kliendid ja hulga partnereid, kes jagavad nende tegevusvaldkonna huvi.
Järgmise majandusaasta plaanid hõlmavad C-vitamiini sprei geeli ja D-vitamiini spreide müüki kogu Euroopas. Ettevõte keskendub sotsiaalmeedia kanalite loomisele, müügipartnerite leidmisele ja müügi laiendamisele partnerite e-poodide kaudu ning omaenda e-poe kaudu. Need ambitsioonikad plaanid näitavad ettevõtte pühendumist kasvule ja jätkuvale edule toidulisandite turul.
Võta meiega ühendust:
Kommentaarid (0)