BNG OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 468 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommente

BNG OÜ hetkeolukord

Juba 468 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

2024. aasta oli oluline etapp sisemises tugevdamises ja aktiivseks kasvuks ettevalmistamises. Keskendusime protsesside süstematiseerimisele, finantsdistsipliini parandamisele ja strateegilisele planeerimisele.

2024. aasta peamised saavutused: 1. Maksetega viivitavate klientidega töötamise süsteemi väljatöötamine ja rakendamine: (cid:127) Viivituste korral võtame kiiresti ühendust ja pakume paindlikke maksegraafikuid ning ajatamise võimalusi.

(cid:127) Tänu sellele märgatavalt vähenes tasumata arvete osakaal võrreldes 2023. aastaga.

2. Osalemine ehitusmessil Dubais: (cid:127) Tutvusime parimate praktikatega ja otsustasime 2025. aastal osaleda Rootsi messil oma boksiga, et tugevdada turul nähtavust ja brändi tuntust.

3. Koostöö Rootsi ehitussektori tellijatega: (cid:127) Jätkame koostööd võtmeklientidega.

(cid:127) Oleme tugevdanud oma positsiooni kui usaldusväärne partner eelarvestuslahenduste ja ehitusmahtude arvutuse valdkonnas.

4. Hinnapoliitika ülevaatus: (cid:127) Tegime analüüsi ja jõudsime järeldusele, et mitmed teenused olid alahinnatud.

(cid:127) Valmistati ette alus hindade ajakohastamiseks ja stabiilsema finantsmudeli rakendamiseks 2025. aastal.

5. LinkedIni arendamine ja uute kontaktide loomine: (cid:127) Jätkame oma kohaloleku laiendamist, kontaktvõrgustiku kasvatamist ja turundusmeetodite testimist.

Valmistati ette automatiseeritud email-turunduse käivitamine uute klientide ligimeelitamiseks.

6. Meeskonna ja struktuuri areng: (cid:127) Jätkati organisatsioonilise struktuuri juurutamist.

(cid:127) Tugevdati juhtimiskvaliteeti, rollide ümberjagamist ja meeskonna süsteemset tööd.

n 2025. aasta eesmärgid ja prioriteedid: 1. Osalemine oma messiboksiga Rootsi messil: (cid:127) Eesmärk — suurendada brändi nähtavust, tuua juurde uusi kliente ja tugevdada ettevõtte mainet Rootsi turul.

2. Email-turunduse käivitamine ja LinkedIni arendamine: (cid:127) Kliendisuhtluse automatiseerimine.

(cid:127) Regulaarsete email-kampaaniate ja sisuturunduse süsteemi loomine.

3. Uute klientide otsimine EL-i riikides ja väljaspool: (cid:127) Geograafilise kohaloleku laiendamine ja uutele turgudele liikumine samm-sammult.

4. Konstruktiivse projekteerimise uue etapi käivitamine: (cid:127) Projekteerimissuunaga jätkamine.

(cid:127) Uute klientide otsimine konstruktiivse projekteerimise teenustele Rootsis ja Eestis.

5. Hinnapoliitika ümberhindamine: (cid:127) Teenuste hindade ajakohastamine turutingimustele vastavaks ja pakutava väärtuse põhjal.

6. Organisatsioonilise struktuuri ja finantsmudeli lõpuleviimine: (cid:127) Rollide ja protsesside lõplik paikapanek.

(cid:127) Kasumijaotuse, kulude ja finantsjuhtimise põhimõtete ülevaatus.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.