EMRYD SOLUTIONS OÜ hetkeolukord
Juba 308 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Aruanne annab ülevaate Emryd Solutions OU tegevusest, kes tegutseb käsundiandjaga sõlmitud agendilepingu alusel. Esinduslepingus on välja toodud agendi kohustused, sh reklaami- ja turundusteenuste juhtimine ning muud toetavad kohustused.
Selle aruande eesmärk on üksikasjalikult kirjeldada Emryd Solutions OU konkreetseid tegevusi agendilepingust tulenevate kohustuste täitmisel.
Reklaami- ja turundusteenuste haldamine:
Emryd Solutions OU kasutas käsundiandja nimel reklaami- ja turundusteenuste tõhusaks haldamiseks oma väljakujunenud tarnijate võrgustikku.Tegevused hõlmasid klientide vajadustele kohandatud reklaamikampaaniate strateegiat, planeerimist ja läbiviimist. Regulaarne suhtlus ja koordineerimine tarnijatega, et tagada teenuste õigeaegne kohaletoimetamine ja kvaliteet.
Emryd Solutions OÜ võttis endale kohustuse juhtida tarnijaid ja turundusagentuure, et tagada teenuste osutamine käsundiandja kasuks. See hõlmas lepingute üle läbirääkimisi, toimivuse jälgimist ja teenuse osutamise käigus tekkinud probleemide lahendamist. Tarnijaid tõhusalt haldades püüab Emryd Solutions OU optimeerida teenuste osutamist ning suurendada käsundiandja ja nende klientide üldist rahulolu.
Emryd Solutions OU aitas käsundiandja nimel teenuse vastuvõtmise sõlmimisele kaasa.
See hõlmas tarnijate poolt osutatavate teenuste valmimise ja kvaliteedi kontrollimist, tagades, et nad vastavad agendilepingus sätestatud standarditele ja nõuetele. Aktsepteerimisprotsessi jälgimisega tagas Emryd Solutions OU, et printsipaal saab rahuldavaid teenuseid, mis vastasid tema ootustele.
2024. aastal viis ettevõte läbi turu-uuringud jaekaubanduse, e-kaubanduse, finantsteenuste ja B2B segmentides, et laiendada oma kliendibaasi ja mõista nõudlust oma teenuste järele. Selle uuringu tulemusena alustati mitteametlikke läbirääkimisi mitmete Euroopa ja Aasia ettevõtetega, et pakkuda tarkvaraarendusteenuseid kliendiandmete kogumiseks, töötlemiseks ja analüüsimiseks erinevatest allikatest: CRM, sotsiaalmeedia võrgustikud, veebianalüütika ja ERP. Ettevõte loodab sõlmida uued tarkvaraarenduslepingud 2024. aastal.
Kommentaarid (0)