NEW BALTIC HOSPITALITY OÜ hetkeolukord
Juba 143 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
2023. aasta prognoos väljavaatele oli üsna keeruline, sest oodati külalislahkuse sektori taastumist, mis osaliselt ka juhtus. Küll aga jäi oodatust väiksemaks külalislahkuse ettevõtjate võimekus investeerida konverentsidel osalemisesse ja oma töötajate arendustegevustesse.
New Baltic Hospitality Forum (NBHF) jätkas oma tavapärase äritegevusega korraldades kevadel jätkusuutlikkuse teemalise seminari ja fokusseerides aasta teises pooles peamisele ettevõtmisele New Baltic Hospitality Forum konverentsile. Viimane leidis aset esmakordselt Riias,
Läti VB pealinnas.
Konverentsi osalejate arv jäi oodatust oluliselt väiksemaks (250 asemel 150). Piletimüük ei toiminud ja selgus ka, et valdkonnas on info ja teadmiste saamine liikunud konverentsidelt väiksemate ja odavamate (osaliselt tasuta) seminaride formaati. Koostöö Läti Hotellide ja
Restorande Liiduga ei täitnud ootusi info edastamise ja piletimüügi osas. Partnerite poolt müüdi 15 piletit konverentsile, mis oli kordades madalam kui planeeritud.
Positiivse poole peal tuleb ära märkida Riia Linnavalitsuse toetus (gaala õhtusöögi ruumide näol Riia Mustapäeade Majas) ning Läti
Investeerimisagentuuri rahaline toetus konverentsi läbi viimisel. Samuti tuleb ära märkida sponsorite arvu ja rahulolu kasv, mis toetas ürituse läbi viimist.
Konverentsi kontseptsiooni muutmine kahepäevaseks, kus teisel päeval leidsid aset kolm Masterclassi oli nii osalejatele liiga tihe ja rahaliselt koormav. Esinejate rohkus mõjutas ürituse kasumlikkust olukorras, kus piletimüük jäi oodatust allapoole.
Samas on esinejate kontaktide kaudu tekkinud sektoris rohkem interaktiivset suhtlust ja mitmeid kontakte kasutati Balti külalislahkuse sektori muude ürituste raames ekspertidena sektori osaliste teadlikkuse ning oskuste kasvatamisel.
Kõige rohkem arenes 2023. aastal NBHF kommunikatsioon ja marketing, kuhu investeeriti enim nii rahalisi vahendeid kui ka aega. Muudetud sai ka kodulehe platvorm koos piletiostu mootoriga. Erilist tähelepanu sai NBHF branding LinkedIn and Facebook kanalites, kus kasvas nii järgijate arv kui ka postituste reaktsioonid ja brändi teadlikkus ning ulatuvus.
Kokkuvõttes võib öelda, et sarnasel viisil konverentside ja foorumite korraldamine külalislahkuse sektorile vajab uuendust ja muutust ning kohandumist uute vajadustega. 2024 aasta saab olema suur-ürituse mõistes vahe-aasta, küll aga soovime täpsustada strateegiat ning kogu kontseptsiooni. 2023. aasta kasumlikkus jäi oodatule alla ja järgmise perioodi majandustegevus on suuresti sõltuvuses kohandatud kontseptsiooni edukusest ja võimekusest külalislahkuse sektori ettevõtetele väärtust luua.
Kommentaarid (0)